gæstebog

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

gæstebog

Indlægaf lathana » søn maj 13, 2012 11:53

Jeg har længe ønsket mig en gæstebog på min hjemmeside. Jeg har længe søgt på google men jeg synes at de indlæg er gamle og derfor ikke relevante.

Har nogen nogle erfaringer de kan videregive, positive som negative. Og hvad skal jeg være obs på?

Mvh. Lone

Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)
lathana

Re: gæstebog

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn maj 13, 2012 15:03

Overordnet har tingene ikke ændret sig, den eneste forskel er med hensyn til hvem, der tilbyder en færdig gæstebog, som man kan bruge i stedte for selv at have en liggende. Og så måske, hvilken af dem, man selv har liggende, som er bedst.

Nu ved jeg ikke, hvilke indlæg du har læst, men du skal være opmærksom på, at du ikke kan lave gæstebogen i KompoZer, og hvis du selv skal have den liggende, er du afhængig af, hvilket serversidesprog (typisk PHP eller ASP) dit abonnement hos webhotellet understøtter.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf lathana » man maj 14, 2012 9:46

Ok tak. Hvad menes med en man selv har liggende. En man selv har lavet?

Jeg ville jo gerne have en der passede ind i min hjemmeside. Gratis og uden alt for mange reklamer. Min abonnement på webhotellet har jeg hos UnoEuro og som jeg ser det understøtter de ASP.

Mvh. Lone
lathana

Indlægaf Kim Ludvigsen » man maj 14, 2012 12:16

Med en du selv har liggende tænkte jeg på en, der ligger på dit webhotel sammen med din hjemmeside. Sådan en er der normalt aldrig reklamer på.

Alternativet er at benytte en hjemmeside, der tilbyder gratis gæstebøger, som de har liggende. Og som altså ikke ligger på dit webhotel. Den slags er som regel lettere at komme i gang med, men de kan til gengæld ikke skræddersys i samme omfang med hensyn til udseendet. Og du risikerer reklamer.

Jeg kan desværre ikke anbefale en gæstebog, da jeg aldrig har prøvet at lege med den slags. Du kan prøve at søge på Google efter gratis gæstebog eller free guest book.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf lathana » tirs maj 15, 2012 17:25

Jeg må arbejde videre med det ;-)
lathana

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne