Billeder i NvU

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

pensionisten

Indlægaf henkel » tirs jan 23, 2007 11:58

hej K.L.
tak for dit svar og ja jeg kender sitet og har forsøgt flere gange, men det er som med brugsforvirringer, jeg fatter ikke hvad jeg læser, såhhhhh det er nok noget med MIN registreringsattest at gøre.
men jeg vil forsøge endnu en gang, det kan ikke være rigtig at jeg ikke kan nå et resultat ved trin for trin guiden - jeg håber ellers må jeg nøjes med at nyde andres hjemmesider.
mvh. john
henkel
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: man jan 22, 2007 17:41

Indlægaf Gæst » man feb 12, 2007 19:34

Hej

Så er den gal igen. Jeg har oprettet et fotoalbum k JAlbum, men kan ikke få det offentliggjort. Jeg mener at jeg har fået det overført til serveren, i hvert fald kan jeg fint få billederne frem når jeg klikker på det link som JAlbum danner men ved angivelse at dette link i Kompozer får jeg ikke noget frem. Hvad mon der er galt ?

Mvh
Bunde
Gæst
 

Indlægaf Kim Ludvigsen » man feb 12, 2007 20:04

Anonymous skrev:Så er den gal igen. Jeg har oprettet et fotoalbum k JAlbum, men kan ikke få det offentliggjort.


Er det albummet Lord Nelson? Det kommer fint frem her. Men du kan nok ikke se det i KompoZer, fordi det benytter JavaScript. Du kan kun se det i en browser som Internet Explorer og Firefox.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7156
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron