Jalbum er opdateret?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Jalbum er opdateret?

Indlægaf Snowman36 » tors feb 08, 2007 15:16

Hej Kim.

Jalbum.net har opdateret til version 7.0.3

Jeg synes lige jeg vil nævne, at man ikke kan komme ind på din link nederst, hvor man downloader, den har Jalbum åbenbart slettet:

http://www.kimludvigsen.dk/programmer-i ... album.html
_______
Mvh.
Thomas
Snowman36
 
Indlæg: 137
Tilmeldt: man dec 18, 2006 0:09

Re: Jalbum er opdateret?

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors feb 08, 2007 16:15

Snowman36 skrev:Jalbum.net har opdateret til version 7.0.3

Jeg synes lige jeg vil nævne, at man ikke kan komme ind på din link nederst, hvor man downloader, den har Jalbum åbenbart slettet:


Du skal have mange tak, linket er nu opdateret.

Har du eller en anden for øvrigt tjek på, om den nye version afviger væsentligt fra den i min trin for trin-guide, så guiden bør opdateres? Jeg sidder begravet med en anden opgave i øjeblikket, så jeg har ikke tid til selv at tjekke.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7156
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Jalbum er opdateret?

Indlægaf Snowman36 » tors feb 08, 2007 17:07

Den nye jalbum 7.0.3 er anderledes opbygget i forhold til den du har i version 6.5.4 (trin for trin guiden) Måske en god ide at lave en ny guiden!.

I følge Jalbum er den nye blevet bedre, nemmere og mere powerfuld.

Jeg afprøvede i går den nye version, men jeg kunne ikke afspille videoklip, jeg ved ikke, hvad årsagen er til det. Jeg gik tilbage til version 6.5.4 og kunne igen se videoklip.

Måske senere vil jeg afprøve den nye version, hvis jeg kan se videoklip.
_______
Mvh.
Thomas
Snowman36
 
Indlæg: 137
Tilmeldt: man dec 18, 2006 0:09

Re: Jalbum er opdateret?

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors feb 08, 2007 17:11

Snowman36 skrev:Den nye jalbum 7.0.3 er anderledes opbygget i forhold til den du har i version 6.5.4 (trin for trin guiden) Måske en god ide at lave en ny guiden!.


Øv, også selvom det selvfølgelig er helt fint, at programmerne bliver bedre. Jeg får desværre nok ikke tid til at kigge på det før til foråret engang.

Tak for tilbagemeldingen!
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7156
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron