Kim Ludvigsen skrev:Du kan sagtens bruge søgefunktionen på tværs af mapper. Den virker fint, uanset hvor mange mapper, du har.
Ok, du har vist ret, ud fra din beskrivelse må mappen 2015-sygdom være en virtuel mappe (og det kan mappen 2015-06 så også være). Så vidt jeg husker, får du efter en søgning mulighed for at gemme søgningen som en virtuel mappe, og det må så være det, du er kommet til. Hvis du ikke vil have mappen, kan du bare slette den, så den flyttes over i papirkurven. Men inden du sletter den fra papirkurven, så tjek lige for en sikkerheds skyld, om du stadig har mailene - mere for det tilfælde, at det alligevel ikke er en virtuel mappe.
Igen mange tak for dit svar.
Det beroliger mig lidt, at man kan søge på tværs. Jeg har gang i noget kommunal sagsbehandling og alene af den grund er det virkelig vigtig for mig at have styr på mine mails.
Jeg prøvede lige at optimere. Det hjalp ikke. 2015-06 bliver ved at opstå igen og igen. Mappen opstår, når jeg taster A for at arkivere. Jeg har slette alt over 2.000 mail samt papirkurven.
Uha dette er jeg ikke helt tilfreds med, og jeg er ellers så glad for Thunderbird, også selv om min jo er "forhekset", som vi har konstateret flere gange. Jeg er faktisk så begejstret at jeg har skrevet en guide til FB-gruppen "Support pc og andet", der er 8,000 potentielle brugere, og som hjælp har jeg henvist til denne side. Hvis du er interesseret i at se den, vil jeg gerne sende den til dig.