importerer email kontoer til thunderbird

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

importerer email kontoer til thunderbird

Indlægaf mike4700 » fre feb 10, 2017 20:08

Hej.

Jeg er ny bruger i Thunderbird, og har derfor brug for hjælp.
Mit problem er at jeg har +5 computere, og en hel masse forskellige mail adresser.
Kan jeg sætte alle mine mail adresser op, samt indstillinger. og dermed importerer de ting til mine andre computere, så jeg slipper for at gøre det på hver enkelte computer?

Jeg håber ligeledes det er det korrekt sted jeg har stillet mit spørgsmål, samt det ikke er blevet stillet før (har søgt).

Venlig Hilsen
Mike

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.87 Safari/537.36
mike4700
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre feb 10, 2017 20:03

Re: importerer email kontoer til thunderbird

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre feb 10, 2017 20:57

Hej Mike

Du kan sagtens kopiere dine mails, indstillinger osv. til de forskellige computere, læs afsnittet Kopiér alle dine mails og indstillinger over på en ny computer på denne side:
https://support.mozilla.org/t5/Installe ... y-computer

Men én ting er at kopiere mails og indstillinger her og nu, en anden hvordan det fungerer fremover. Bruger du POP eller IMAP som protokol til dine mailkonti? Med IMAP vil alt blive synkroniseret, og så vil det virke helt fint. Hvis du bruger POP, så vil mailene ikke blive synkroniseret, og så vil du ikke have de samme mails på de forskellige computere, medmindre du laver en række krumspring.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7148
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: importerer email kontoer til thunderbird

Indlægaf mike4700 » fre feb 10, 2017 21:08

Hej Kim

Tusind tak for dit svar, jeg bruger Imap heldigvis så burde fungere.
Jeg ville få sat det op imorgen, hvis jeg løber ind i problemer skriver jeg lige.
og tak for at du svaret mig så hurtigt, hav en god weekend.

Venlig Hilsen
Mike
mike4700
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: fre feb 10, 2017 20:03


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron