IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Indlægaf kinjo » lør jan 14, 2017 13:00

Jeg har IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL problem i min pc
kinjo
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør jan 14, 2017 12:59

Re: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jan 14, 2017 13:35

Hej kinjo

Hvilket styresystem bruger du?

Får du en fejlmeddelelse, eller går computeren ned med blå skærm tilfølge?
Giv os gerne den fulde fejlmeddelelse.

Den mest sandsynlige årsag er en fejlbehæftet driver, men problemet kan også skyldes andre ting, fx et antivirusprogram. Har du opdateret drivere eller programmer eller installeret et nyt program lige før problemet opstod?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Indlægaf kinjo » man jan 16, 2017 8:49

Her fandt jeg rettelsen, som virker for mig
Metode 1: Kør Memory diagnostik
Memory diagnostisk værktøj vil kontrollere og løse eventuelle problemer med computerens hukommelse. Du kan henvise disse trin for at køre dette værktøj.
a) Tryk på Windows-tasten + X, vælge Kontrolpanel
b) Skift visningen af ​​indstillingen øverst til højre til Store ikoner
c) Klik på administrative værktøjer og vælg "Windows hukommelse diagnostik", og følg vejledningen.
Metode 2: Opdater BIOS og chipset drivere
Dette spørgsmål kunne også være forårsaget på grund forældet Basic Input Output System (BIOS) eller chipset drivere. Jeg vil foreslå dig at besøge producentens websted for at hente og installere de nyeste BIOS og chipset drivere.
Metode 3: Automatisk reparation
Hvis du ikke kan starte computeren, så vil jeg foreslå dig at udføre en automatisk reparation. Automatisk reparation kan opdage og løse de problemer, der forhindrer computeren i at starte normalt. Du skal bruge Windows 8 disc til at udføre en automatisk reparation. Se disse trin:
a) Når computeren starter, vent producenten logoet for at kontrollere indstillingen for boot menu, vil det normalt være F12.
b) Genstart computeren, skal du trykke på tasten Boot menupunkt for at komme ind i boot menuen og ændre boot option til CD \ DVD ROM
c) Når du starter din computer ved hjælp af Windows DVD eller System Repair Disc, vises en sort skærm med grå tekst "Tryk på en tast for at starte fra cd eller dvd". Tryk på en vilkårlig tast.
d) Vælg den korrekte tid og tastatur type.
e) Klik på Reparer computeren i nederste venstre hjørne
f) Klik på Fejlfinding, avancerede indstilling og klik derefter på Automatisk reparation.
Håber dette hjælper
How To Fix IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL – 0x0000000A ?
kinjo
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør jan 14, 2017 12:59

Re: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jan 16, 2017 9:51

Hej Kinjo

Tak for tilbagemeldingen, det kan forhåbentligt hjælpe andre med samme problem.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron