Vil bare lige

Ris og ros til Ludvigs Hjørne. Her kan du desuden komme med programforslag til andet, du gerne vil se på Ludvigs Hjørne.

Vil bare lige

Indlægaf Jan » ons nov 22, 2006 9:58

sige tak for alle de gange du har hjulpet mig. Og så lige tilføje. Hvis du finder på, at vi skal betale et årligt medlemsskab for at være med, vil det absolut ikke afskrække mig. Syntes det var rimeligt hvis du fik "en bette skilling" for dit arbejde. Vi lærer jo også meget af svarene til andre der spørger. Gæste kunne så evt. få lov til at spørge et par gange for at prøve.
Jan
 

Re: Vil bare lige

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 22, 2006 10:06

Jan skrev:Hvis du finder på, at vi skal betale et årligt medlemsskab for at være med, vil det absolut ikke afskrække mig. Syntes det var rimeligt hvis du fik "en bette skilling" for dit arbejde.


Jeg er kun glad for at kunne hjælpe. Betaling bliver der ikke noget af, jeg har de penge, jeg skal bruge. Af samme grund har jeg fravalgt reklamer på hjemmesiden (bortset fra dem til godgørende formål og min egenreklame).
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan » ons nov 22, 2006 10:08

Flot af dig.
Jeg vil da også gerne gøre reklame for godgørende formål. Hvordan gør man det?
Jan
 

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 22, 2006 10:36

Jan skrev:Jeg vil da også gerne gøre reklame for godgørende formål. Hvordan gør man det?


Jeg fandt reklamen for Amnesty på deres hjemmeside. Jeg kan ikke lige huske, om der stod, man frit kunne bruge den, eller om jeg spurgte dem først. Læger uden grænser og Unicef havde ingen bannere, så der lavede jeg dem selv og spurgte så, om jeg måtte bruge dem.

Tilføjelse:
http://www.amnesty.org/resources/link.html
Man behøver ikke spørge.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan » ons nov 22, 2006 18:56

Tak for det. Ser hvad jeg kan finde ud af. hrmpf... hader græs ædende dyr.
Jan
 

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 22, 2006 19:05

Jan skrev:Tak for det. Ser hvad jeg kan finde ud af. hrmpf... hader græs ædende dyr.

Jeg har lavet det om, specielt for dig. Nu skal du fremover bare skrive OK bagfra :D
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan » tors nov 23, 2006 15:20

Til din orientering; det virker ikke når jeg skriver "OK bagfra" kun det grimme dyr virker. :D
Jan
 


Tilbage til Ris og ros

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron