video-indsætning

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

video-indsætning

Indlægaf fanostud » ons feb 18, 2009 10:40

Nu ved jeg jo ikke af gode grunde, hvad medlemmerne vil have, men jeg kunne godt tænke mig, at man kunne indsætte en video i sit indlæg der har relevans med emnet.... :lol:
Brugeravatar
fanostud
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre jan 23, 2009 14:52

Re: video-indsætning

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons feb 18, 2009 12:00

Det er vist også muligt. Så vidt jeg husker, har vi haft spamindlæg i forummet, hvor der var video'er inkluderet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: video-indsætning

Indlægaf fanostud » ons feb 18, 2009 12:20

Og hvordan fik de den på, hvis du ikke havde sat tag-BB-code?
Brugeravatar
fanostud
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre jan 23, 2009 14:52

Re: video-indsætning

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons feb 18, 2009 13:53

Jeg kan huske forkert, mht. at der har været videoer i nogle af spamindlæggene. Måske det blot har været billeder (fx gif'er).

Jeg har ikke leget så meget med indstillingerne, så jeg ved ikke, om det er muligt, eller hvordan man evt. slår indsættelse af video til eller fra. Men jeg tror nu heller ikke, jeg er interesseret i muligheden for video - netop med tanke på, hvad spammerne kan finde på at poste.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: video-indsætning

Indlægaf fanostud » ons feb 18, 2009 14:13

Jeg har også været udsat for spammere, men nu skal jeg aktivere evt. ny medlemmer, og gæster har kun læseadgang, og det har hjulpet, jeg har dog indsat BB-code for youtube, så medlemmerne kan indsætte en video.. :D
Brugeravatar
fanostud
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre jan 23, 2009 14:52


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster