Screamer Radio - ændringer til stationslisten

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

Redaktør: Klattrup

Screamer Radio - ændringer til stationslisten

Indlægaf Kim Ludvigsen skrevet ons maj 19, 2010 1:14

Skriv i dette emne, hvis du kender danske stationer, der bør tilføjes stationslisten. Det er også her, du fortæller om stationer, der ikke længere virker, enten fordi de er lukkede, eller fordi de har skiftet adresse til udsendelserne.

Når du skriver om nye stationer eller stationer, der har skiftet adresse på udsendelserne, så hjælp med disse oplysninger:

Stationens navn
    Link til stationens hjemmeside
    Link til selve udsendelsen
Sidstnævnte oplysning kan være svær at finde, så den skal du kun oplyse, hvis du kan finde den. Men de første to oplysninger skal angives, ellers vil stationen ikke blive tilføjet/ændret.

Bemærk, kun danske stationer tilføjes, og jeg opdaterer ikke stationslisten så tit, så hav lidt tålmodighed. Du kan evt. bruge favorit-funktionen i Screamer Radio til at tilføje en station, indtil den medtages i en ny udgave af stationslisten.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Screamer Radio - ændringer til stationslisten

Indlægaf Jørgen Rasmussen skrevet ons maj 19, 2010 12:39

Hej Kim

Du skriver på din hjemmeside:
Lukkede stationer, der er blevet slettet fra stationslisten:
CoolFM
Radio 2
Yes2day
DR Coco
DR Modern rock
DR MPG
DR Spillemand
DR P4

Jeg har hentet stationslisten fra denne side, http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-screamer.php, men den ser ikke ud til at være opdateret.
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Indlægaf Kim Ludvigsen skrevet ons maj 19, 2010 13:18

Ups, jeg havde givet stationslisten et forkert navn, så man stadig fik den gamle liste. Nu skulle det gerne virke.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf René skrevet ons sep 08, 2010 15:46

Hejsa.

Jeg kan ikke få NE-Radio til at virke på screamer.

NE-radio sender fra både fra Danmark og Sverige, men det er ikke det samme som udsendes så ved ikke om det er 2 forskellige stationer med samme navn?

Men på Radiomix.dk virker NE-radio som sender fra Danmark, kan den ikke komme til at virke på Screamer også?
René

Indlægaf Kim Ludvigsen skrevet ons sep 08, 2010 22:08

Har du links til NE-radios hjemmeside? Og til den side på radiomix.dk, hvor stationen findes? Radiomix opdeler stationerne i genrer, hvilket gør det lidt svært at finde en station, man ikke kender.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Fejl eller mangler