Gmail

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Gmail

Indlægaf erikdeplace » søn jul 16, 2017 16:13

Hej Ludvig.
Lige hjemkommen fra ferie, vil jeg åbne min mail, som hostes hos gmail. Bruger Thunderbird. Når jeg trykker på mail-knappen lægger en side sig ovenpå listen over mine gamle mails. På siden står der øverst "Google", og nedenunder "Log ind til Mozilla Thunderbird Email". Og i næste linje står der: Email eller telefon og feltet er udfyldt med min korrekte mailadresse: [email protected]. I næste linje står der: Har du glemt din mailadresse? Og videre, i næste linje står der så : "Flere muligheder" og så er der et udhævet blåt mærke med "NÆSTE".
Hvad pokker gør jeg? Der sker intet, når jeg trykker på "Næste". På selve mailsiden, der ligger bag dette "skriv" snurrer der bare en blå rundkreds. Og det bliver den ved med!
Da jeg tog på ferie, var alt ok. Så hva`pokker er der sket? Mon der er nogen ude i cyberspace, der har en god idè til en løsning?
venlig hilsen
Erik

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:54.0) Gecko/20100101 Firefox/54.0
erikdeplace
 

Re: Gmail

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jul 16, 2017 16:21

Hej Erik

Velkommen hjem til den danske sommer.

Det lyder meget specielt, hvis du ser de tekster i Thunderbird, da vi ikke har dem i Thunderbird. Jeg vil meget gerne se, hvordan det ser ud på et skærmbillede, hvis du har mulighed for at tage et og uploade det her.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Gmail

Indlægaf erikdeplace » man jul 17, 2017 8:15

Hej Ludvig.
Tak for superhurtig reaktion. Desværre, desværre. Jeg er ikke så god til det her. Nu har jeg fundet ud af at tage et screenshot, og skal så til at finde ud af at uploade det til dig. Men nu råber fruen "Kom så!", og så er vi først hjemme igen torsdag aften. Så surt, at man ikke kan bruge sin mailfunktion!
vh
Erik
erikdeplace
 

Re: Gmail

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jul 17, 2017 8:29

Hej Erik

Du vender bare tilbage, når du atter er hjemme. Du kan finde hjælp til at uploade skærmbilledet i nedenstående vejledning i MozillaDanmarks forum - det fungerer på samme måde her.
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Hvor ... et_billede

Jeg kommer til at tænke på, om du overhovedet bruger Mozilla Thunderbird. Bruger du browseren til at hente mail på Gmails hjemmeside?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron