af Kim Ludvigsen » lør jul 23, 2022 13:29
Jeg tør ikke sige, hvad der er gået galt med din opdatering. Enten burde kontoen være der, da du installerede Thunderbird igen, eller også burde alt være væk, og så burde du ikke få meddelelsen om en eksisterende konto. Men der er en nem løsning:
Yousee har lavet et lille smart program, der kan hjælpe med at opsætte din mailkonto, du kan hente det her:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/ops ... pport-toolBemærk, programmet kan også fjerne en konto, den funktion skal du nok passe på ikke at komme til at bruge.
Jeg tør ikke sige, hvad der er gået galt med din opdatering. Enten burde kontoen være der, da du installerede Thunderbird igen, eller også burde alt være væk, og så burde du ikke få meddelelsen om en eksisterende konto. Men der er en nem løsning:
Yousee har lavet et lille smart program, der kan hjælpe med at opsætte din mailkonto, du kan hente det her:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/mailsupport-tool
Bemærk, programmet kan også fjerne en konto, den funktion skal du nok passe på ikke at komme til at bruge.