Hej Jørgen
Min version af Thunderbird er endnu ikke blevet opdateret til Supernova.
Det ser ud til, at nogle brugere har problemer med Microsoft OAuth & Exchange.
https://wiki.mozilla.org/Thunderbird/Su ... portIssuesDu kan prøve at slette et par gemte indstillinger i Thunderbird, og se om det hjælper.
Jeg går ud fra, at du kun har én mailkonto fra Microsoft i Thunderbird og at du kan huske/har adgang til adgangskoden.
Åbn indstillinger i Thunderbird. Klik på "Generelt". Rul ned til bunden af siden. Klik på knappen "Avancerede indstillinger". Det åbner siden Avancerede indstillinger.
Indtast
oauth2.issuer i søgefeltet på siden. Der kan være resultater fra andre mailkonti, hvis du har andre mailkonti i Thunderbird.
Du skal kun slette de indstillinger, der har med den pågældende Microsoft-konto at gøre.Klik på Papirkurven til højre for indstillingerne.
Indtast
auth2.scope i søgefeltet på siden. Klik på Papirkurven til højre for indstillingerne. Som nævnt ovenfor: Der kan være resultater fra andre mailkonti, hvis du har andre mailkonti i Thunderbird.
Du skal kun slette de indstillinger, der har med den pågældende Microsoft-konto at gøre.Luk fanebladet Avancerede indstillinger.
Genstart Thunderbird.
Min Outlook-konto bruger ikke OAuth som godkendelsesmetode, så jeg har ikke kunne teste, hvad der sker, når man sletter indstillingerne.