Opdateringen af Thunderbird har ingen betydning.
Med hensyn til de mails, du har sendt:
Prøv at få modtagerne til at tjekke deres spammappe - måske dine mails er røget deri.
Generelt fungerer mails på den måde, at hvis mailen ikke kan leveres til modtagerens mailserver, så får du en fejlmeddelelse.
Hvis Thunderbird ikke kan sende mailen, får du en fejlmeddelelse med det samme fra Thunderbird.
Hvis modtageren ikke kan modtage mailen, får du en fejlmeddelelse i form af en mail fra mailserveren, hvilket kan tage op til 24 timer. Bemærk, at sådan en fejlmeddelelse kan være røget i
din spammappe, så tjek lige, om du har fået en meddelelse i din spammappe. Hvis du ikke har fået/ikke får sådan en fejlmeddelelse, så ligger problemet sandsynligvis hos modtageren eller hos modtagerens mailserver.
Med hensyn til mails, som du ikke har modtaget:
Tjek din spammappe. Du kan evt. logge ind på din webmail på
https://webmail.stofa.dk og tjekke, om mailen ligger der. Der gælder det samme som ovenfor, så hvis afsenderen ikke har fået en meddelelse om, at mailen ikke kunne leveres til dig, så ligger problemet sandsynligvis hos dig eller hos Stofas mailserver.
Opdateringen af Thunderbird har ingen betydning.
Med hensyn til de mails, du har sendt:
Prøv at få modtagerne til at tjekke deres spammappe - måske dine mails er røget deri.
Generelt fungerer mails på den måde, at hvis mailen ikke kan leveres til modtagerens mailserver, så får du en fejlmeddelelse.
Hvis Thunderbird ikke kan sende mailen, får du en fejlmeddelelse med det samme fra Thunderbird.
Hvis modtageren ikke kan modtage mailen, får du en fejlmeddelelse i form af en mail fra mailserveren, hvilket kan tage op til 24 timer. Bemærk, at sådan en fejlmeddelelse kan være røget i [i]din[/i] spammappe, så tjek lige, om du har fået en meddelelse i din spammappe. Hvis du ikke har fået/ikke får sådan en fejlmeddelelse, så ligger problemet sandsynligvis hos modtageren eller hos modtagerens mailserver.
Med hensyn til mails, som du ikke har modtaget:
Tjek din spammappe. Du kan evt. logge ind på din webmail på https://webmail.stofa.dk og tjekke, om mailen ligger der. Der gælder det samme som ovenfor, så hvis afsenderen ikke har fået en meddelelse om, at mailen ikke kunne leveres til dig, så ligger problemet sandsynligvis hos dig eller hos Stofas mailserver.