af Kim Ludvigsen » tirs apr 10, 2018 19:59
Hvis du har Excel, bør du vist også have Outlook, de er begge med i Microsoft Office.
Havde du det til at virke via Gmail tidligere, eller brugte du dengang et andet mailprogram? Så vidt jeg umiddelbart kan finde på nettet, så er det ikke muligt at bruge send-funktionen inde i Excel sammen med Gmail. Det kan gøres med et script, men det er noget nørdet:
Youtube-videoKan du have brugt Google Drive til at gemme/sende filer tidligere?
Jeg tror, det nemmeste vil være, at du blot gemmer filen og så vedhæfter den manuelt inde fra Gmail.
Hvis du har Excel, bør du vist også have Outlook, de er begge med i Microsoft Office.
Havde du det til at virke via Gmail tidligere, eller brugte du dengang et andet mailprogram? Så vidt jeg umiddelbart kan finde på nettet, så er det ikke muligt at bruge send-funktionen inde i Excel sammen med Gmail. Det kan gøres med et script, men det er noget nørdet: [url=https://www.google.dk/search?num=30&safe=off&dcr=0&ei=XAfNWpuLGquVmgXk1rJY&q=send+email+from+excel+without+outlook&oq=excel+sent+files+using+gmail&gs_l=psy-ab.1.2.0i71k1l8.0.0.0.167474.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.oQtsgLOrV0k#kpvalbx=1]Youtube-video[/url]
Kan du have brugt Google Drive til at gemme/sende filer tidligere?
Jeg tror, det nemmeste vil være, at du blot gemmer filen og så vedhæfter den manuelt inde fra Gmail.