Thunderbird vil ikke starte

Skriv et svar

Smilies
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBkode er slået TIL
[img] er slået TIL
[flash] er slået FRA
[url] er slået TIL
Smilies er slået TIL
Emnegennemgang
   

Udvidet visning Emnegennemgang: Thunderbird vil ikke starte

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 11:09

Hvordan ved jeg, om det er en fjernkalender eller en lokal kalender?

Edit: du har jo allerede fortalt. Sorry. Jeg hopper nu...

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn aug 19, 2018 11:07

Ja, forummet er nok bedre til dette.

Fortæl dem også lige, om det er lokale kalendere eller fjernkalendere. Hvis sidstnævnte er tilfælde, ligger data også på kalenderserveren, så kalenderen blot skal oprettes i Thunderbird, så vil den selv hente alle data fra nettet.

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 10:58

Det gik ikke.

Jeg finder de to .sql filer og gendanne dem, men jeg få intet ud af det. Jeg har også prøvet at gå tilbage til den 15. altså to dage ekstra, men jeg tror Kaspersky fejler.

Er det nu, jeg skal hoppe over i Forum?

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 10:44

Ja jeg tager mange backups, så jeg altid har et eller andet, der kan redde mig fra den slags grimme ting...

Jeg prøver, som du foreslår, og vender tilbage.

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn aug 19, 2018 10:42

Dejligt, at der er nogle, som tager backup, alt for mange får ikke gjort det.

Mappen calendar-js er selve udvidelsen. Det er nok mappen calendar-data, der skal gendannes.

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 10:37

Jeg glemte lige at vise dette:

Kalender_2.png

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 10:34

Ja uf... Jeg er virkelig ked af det.

Jeg har backup fra for 2 dage siden, men jeg er i tvivl om, hvilken mappe jeg skal gendanne for at få kalender og opgaver.. Jeg har backup af hele TB. Jeg er hysterisk med den slags. Det gik galt i går så vi/jeg må da mene at den skulle virke.

Er det noget du kan klare, eller er det også Mozilla Forum?

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn aug 19, 2018 10:26

UF!

Har du en backup? Du må nok hellere over i MozillaDanmarks forum for at høre med dine kalenderdata. Fortæl lige derovre, om du har brugt lokale kalendere eller en netkalender som fx Googles kalender.

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 10:19

Jeg fandt ud af at få det vist, men alle mine ting er væk...

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 10:15

Mange tak

Du har helt ret, den kunne installeres.

Og så (forhåbentlig) det sidste spm.) hvordan søren er det, man får vist opgaver og kalender, så de vises ud i hø. side? Det driller mig hver gang!

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn aug 19, 2018 10:02

Thunderbird har åbenbart ikke kunnet find ud af at installere den ældre version af Lightning, da du gik tilbage til forrige version. Du skal have fat i Lightning 5.4, som du kan hente her:
https://addons.thunderbird.net/da/thund ... /versions/

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 9:52

Kalender.png


Hej igen

Jeg vil gerne have vist opgaver og dato men det ser ud til, at Lightning ikke fungerer længere. Hvad jeg så. Jeg har taste mange opgaver og begivenheder ind, og dem vil jeg jo gerne se igen.

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 9:44

Næh mailen er desværre ikke kommet endnu, og min mailadresse er: "[email protected]" Hjælper det mon?

Edit: UPS: den er kommet, den var bare ikke nede i min Mozilla-mappe

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn aug 19, 2018 9:38

Du skal også indtaste mailadresse - jeg har bedt om at du får tilsendt en kode. Den skulle gerne være kommet allerede.

Re: Thunderbird vil ikke starte

Indlæg af Stegemüller » søn aug 19, 2018 9:35

Jeg får desværre denne besked "Angivne emailadresse/brugernavn kunne ikke findes"

http://forum.mozilladanmark.dk/ucp.php? ... ndpassword

Jeg indtaster kun brugernavnet og beder om koden.

Top

cron