TB er igen brudt ned

Skriv et svar

Smilies
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBkode er slået TIL
[img] er slået TIL
[flash] er slået FRA
[url] er slået TIL
Smilies er slået TIL
Emnegennemgang
   

Udvidet visning Emnegennemgang: TB er igen brudt ned

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 17:22

Yes - jeg har den retur og jeg er meget glad for at se mine ting igen.

Jeg kan sagtens se det med een tråd. Jeg troede bare, det var bedst for jer. Min fint no. Det gør jeg nøste gang TB bryder ned 8)

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Kim Ludvigsen » fre aug 24, 2018 17:14

Ja, det er den. Følger du den vejledning, skulle du gerne få den gamle udgave af Lightning installeret.

Det er lidt svært at hitte rundt i de tidligere svar, fordi der er mange forskellige tråde både her og i MozillaDanmarks forum. En anden gang så genbrug samme tråde, når det handler om samme problem.

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 17:05

Er det denne fra Jørgen?

"Du kan prøve følgende:
1. Afinstaller Lightning og deaktiver Nuvola. Genstart Thunderbird.
2. Åbn fanebladet med tilføjelser. Kontrollér, at der ikke er nogle forekomster af Lightning.
3. Åbn vinduet Indstillinger i Thunderbird. Klik på 'Avanceret', og klik så på fanebladet 'Generelt'. Klik på knappen 'Avancerede indstillinger…'. Det åbner vinduet about:config. Klik på 'Jeg lover at være forsigtig!'.
4. Indtast extensions.installedDistroAddon.{e2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103} i søgefeltet i vinduet about:config. Højreklik på resultatet nedenunder og vælg Nulstil. Luk vinduet about:config. Klik på OK for at lukke vinduet Indstillinger. Genstart Thunderbird.
5Enten er Lightning blevet installeret, eller du bliver spurgt, om du vil beholde Lightning. Hvis det sker, så klik på knappen Behold. "

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 17:01

Tak, men jeg kan desværre ikke finde din tidl. hjælp til dette. Og jeg har altså søgt på siden (denne).

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Kim Ludvigsen » fre aug 24, 2018 16:32

Hvor er det, du ikke kan finde rundt? Hvis du installerer den gamle Lightning i henhold til den tidligere vejledning, så bør det virke.

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 16:18

Hej igen

Kan du anbefale en anden kalender? Jeg kan ikke rigtig finde rundt derinde.

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 14:21

Mange tak.
Det gør jeg.

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Kim Ludvigsen » fre aug 24, 2018 14:17

Hej Hanne

Jeg har ikke skrevet noget siden spørgsmålet om den sorte ikon. Prøv at finde et par af de seneste fejlrapporter frem og spørg om hjælp i MozillaDanmarks forum. Jeg ved ikke, om jeg kan læse noget ud af dem, men jeg ved, at Jørgen er rigtig skrap til at gennemskue rapporterne.

Åbn Thunderbird
Klik på menuknappen
Hold musemarkøren over Hjælp, og klik så på Teknisk information på undermenuen.
Rul ned til afsnittet Fejlrapporter
Kopier rapport-ID for de seneste tre rapporter ind i indlægget i MozillaDanmarks forum.

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 14:01

Du har skrevet et indlæg, men jeg kan ikke finde det.

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 13:56

TB_1.png
TB_1.png (36.66 KiB) Vist 8366 gange


Det er denne meddelelse

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 13:53

TB_1.png
TB_1.png (36.66 KiB) Vist 8364 gange
Kim Ludvigsen skrev:Kan du forklare nærmere om den sorte ikon? Gik Thunderbird ned, eller svarede programmet ikke? Var der en fejlmeddelelse? - for du fik vel ikke installeret 60-versionen igen igen?


Jeg har installeret via det link du gav mig forleden: Thunderbird Setup 52.9.1.exe

Det sort ikon kommer, når TB bare bryder ned ,og der står, at TB har en fejl, og det eneste man kan er at forsøge igen eller afslut. I begge tilfælde får man det sort ikon og der sendes en rapport til Mozilla. De har vels snart fået 500...

Det er denne medd.

TB_1.png
TB_1.png (36.66 KiB) Vist 8364 gange

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Kim Ludvigsen » fre aug 24, 2018 13:48

Kan du forklare nærmere om den sorte ikon? Gik Thunderbird ned, eller svarede programmet ikke? Var der en fejlmeddelelse? - for du fik vel ikke installeret 60-versionen igen igen?

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 13:44

Kim Ludvigsen skrev:Hvordan brød Thunderbird ned denne gang?


Lige pludselig opdagede jeg, at det lille sorte ikon kørte nede i proceslinjen. Cclaener og Kaspersky kørte også, men dem kan jeg jo ikke rigtig undvære, a de er min sikkerhedspakke.

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Kim Ludvigsen » fre aug 24, 2018 13:39

Jeg tror ikke, at det er Lightning, der laver balladen. Hvordan brød Thunderbird ned denne gang?

Re: TB er igen brudt ned

Indlæg af Stegemüller » fre aug 24, 2018 13:35

Nu fik jeg installeret TB, og mine mails ser ud til at være på plads.

Kalender Lightning er forældet, men det var den nu også sidst. Kan det være den, der laver baladen?

Kender du et opdateret kalenderprogram, for jeg kan ikke finde rundt i tilføjelser. Når jeg vælger noget til TB, får jeg det til FF.

Top

cron