af Stegemüller » tors sep 20, 2018 12:25
Hej Kim
Kaspersky brokker sig over, at der er et certifikat, der udløbet i dag. Jeg har spurgt min host, om det er deres bord, men de svarer: "Thunderbird.net er ikke vores domæne - så der skal du kontakte dem
" og det er jo ret logisk, men jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg kommer videre med dette.
Kan du hjælpe?
Vh.
Hanne - du får lige de sidste to billeder i et svar.
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:62.0) Gecko/20100101 Firefox/62.0
Hej Kim
Kaspersky brokker sig over, at der er et certifikat, der udløbet i dag. Jeg har spurgt min host, om det er deres bord, men de svarer: "Thunderbird.net er ikke vores domæne - så der skal du kontakte dem :-)" og det er jo ret logisk, men jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg kommer videre med dette.
Kan du hjælpe?
Vh.
Hanne - du får lige de sidste to billeder i et svar.
[attachment=0]certifikat_3.png[/attachment][attachment=1]certifikat_2.png[/attachment][attachment=2]certifikat_1.png[/attachment]
[size=80][color=gray]Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:62.0) Gecko/20100101 Firefox/62.0[/color][/size]