af Kim Ludvigsen » fre jul 19, 2019 13:18
Hej gæst
Vi skal bruge nogle flere oplysninger for at kunne hjælpe dig. FX:
Er det på en mobiltelefon?
Har du prøvet at besøge
Samsungs hjemmeside for at nulstille adgangskoden?
Vær opmærksom på, at du kan ikke gendanne koden, du kan nulstille den. Det betyder, at Samsung sender dig en mail med et link, som du skal følge for at nulstille koden og oprette en ny.
Hvis du ikke kan få det til at virke på Samsungs hjemmeside, så fortæl, hvad der sker, når du prøver. Og hvis du får en fejlmeddelelse, så gengiv den her.
Hej gæst
Vi skal bruge nogle flere oplysninger for at kunne hjælpe dig. FX:
Er det på en mobiltelefon?
Har du prøvet at besøge [url=https://account.samsung.com/membership/intro]Samsungs hjemmeside[/url] for at nulstille adgangskoden?
Vær opmærksom på, at du kan ikke gendanne koden, du kan nulstille den. Det betyder, at Samsung sender dig en mail med et link, som du skal følge for at nulstille koden og oprette en ny.
Hvis du ikke kan få det til at virke på Samsungs hjemmeside, så fortæl, hvad der sker, når du prøver. Og hvis du får en fejlmeddelelse, så gengiv den her.