BraKe skrev:er free download manager ulovligt?
BraKe skrev:jamen er det ikke det samme som limewire og bearshare kazaa og dem..
BraKe skrev: vis det er det burde det da være ulovligt?.
BraKe skrev:men free download manager er det ikk et program hvor jeg kan søge evt. efter cascada (en techno artist) og så kommer der nogle sange om med hedne jeg kan downloade?
BraKe skrev:Men kender du nogle programmer hvor at jeg kan søge efter en sang og downloade den, men det ikke er ulovligt?.
BraKe skrev:Hvor gør du det der hvr der står BraKe skrev?
Kim Ludvigsen skrev:Hvis du klikker på knappen Citer øverst i dette indlæg, får du indsat teksten i indlægget i et nyt indlæg. Læg mærke til, at allerførst står der
quote="Kim Ludvigsen" i firkantede rammer (jeg kan ikke bringe rammerne her, da det så vil vises forkert), og allersidst står der /Quote - også i firkantede rammer.
Hvis du så deler den citerede tekst op, som jeg har gjort det her, skal du blot kopiere quote="Kim Ludvigsen" ind før det næste citat og /quote ind efter citatet. Du kan prøve dig frem ved at klikke på Vis prøve-knappen, så kan du se, om du har gjort det rigtigt.
Anonymous skrev:din hjemmeside der hedder http://Ludvigs-hjørne.dk, er det en hjemmeside du har betalt for, eller en du selv har lavet gratis?
Jan Krag skrev:Må jeg være nysgerrig, hvor meget backup, har du af alt det her ?
BraKe skrev:Har du sygdom ?Kim Ludvigsen skrev:Den største fare for hjørnet er nok, at jeg falder om med et hjerteslag, og ingen i familien kan finde ud af at lade serveren stå tændt.
Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 114 gæster