java? hvordan ændrer jeg sikkerhedsindstillinger, og hvilke

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

java? hvordan ændrer jeg sikkerhedsindstillinger, og hvilke

Indlægaf lene73 » fre jun 08, 2007 12:53

Jeg har forsøgt at downloade java, så jeg kunne kome ind på en bestemt spilleside.
når jeg forsøger at downloade den får jeg beskeden: De aktuelle sikkerhedsindstillinger tillader ikke at denne fil hentes.
Hvad gør jeg så?
Hvordan ændrer jeg sikkerhedsindstillinger, og hvilke skal ændres? (og kan jeg efter at have ændret dem lade dem forblive ændret, eller skal jeg tilbage til udgangspunktet)
su hurtigst muligt.
Lene
lene73

Re: java? hvordan ændrer jeg sikkerhedsindstillinger, og hvi

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jun 08, 2007 13:27

Hvilket styresystem bruger du?

Er din brugerkonto en adminstratorkonto?

Hvor har du forsøgt at hente Java (hjemmesideadressen), og hvilket link har du klikket på for at downloade?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: java? hvordan ændrer jeg sikkerhedsindstillinger, og hvi

Indlægaf baker » lør jun 09, 2007 1:47

Hvis det er javas officielle side som du prøver at downloade fra lyder det lidt underligt at du forhindres i at hente java - deres adresse er http://www.java.com/ (hvis det er en anden side du har prøvet at hente fra, så prøv i første omgang javas officielle side)

bruger du microsofts internet explorer , og hvis det er den der hindrer dig i at downloade, så ændres sikkerhedsindstillingerne her : funktioner / internetindstillinger / fanen "sikkerhed" .. der finder du en "skyder" der normalt står på "mellem-høj" - du kan jo forsøge at sænke den lidt , men JA sæt den endeligt tilbage i den oprindelige indstilling når operationen er overstået

der er uden tvivl flere andre ting der kan forhindre én i at downloade filer, bl.a. din firewall , men prøv dette i første omgang

MvH
Baker
baker

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne