Kan ikke printe fra Thunderbird

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Kan ikke printe fra Thunderbird

Indlægaf Ghitasausdal » tors maj 25, 2023 12:54

Pludselig kan jeg ikke printe fra Thunderbird. Det har jeg aldrig haft problemer med før. Og jeg har ikke skiftet printer eller ændret noget i min Thunderbird-indstillinger. Det går fint med at skrive dokumenter ud, og der er heller ikke problemer med at skrive ud fra Gmail. Forleden forsøgte jeg at skrive en brochure ud. Brochuren havde jeg fået tilsendt i en mail på Thunderbird. Brochuren åbnede i Adobe, og det var herfra, jeg satte printeren til at skrive ud. Opgaven var åbenbart for stor. For printeren sagde, at den udskrev, men det gjorde den ikke. Jeg slettede denne udskriftsopgave, og siden har jeg ikke kunnet skrive ud fra Thunderbird. Printeren viser, at der ikke er print til udskrivning - ingen kø. Den viser også, at printeren er ledig. Men som sagt kan jeg ikke printe fra Thunderbird. Hvad gør jeg?

Håber, at der er en "derude", der kan hjælpe.

Ghita Sausdal

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_15_7) AppleWebKit/605.1.15 (KHTML, like Gecko) Version/16.4 Safari/605.1.15
Ghitasausdal
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors maj 25, 2023 12:33

Re: Kan ikke printe fra Thunderbird

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors maj 25, 2023 21:13

Hej Ghita

Får du åbnet print-vinduet, når du prøver at printe? I så fald:
Hvis du har flere printere under Destination, så prøv at vælge en af de andre printere. I værste fald kan du vælge Gem som PDF, og så efterfølgende åbne PDF-filen og så udskrive.

Det er også muligt at nulstille valget af printer via de avancerede indstillinger, hvis du ikke får åbnet printer-vinduet, men det kan vi lige vende tilbage til om nødvendigt.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron