Netbank med Firefox

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Netbank med Firefox

Indlægaf Jan » tirs sep 11, 2007 10:45

Til min store overraskelse har jeg opdaget at man ikke kan bruge netbank men Firefox, hvis netbanken er oprettet med IE. Det modsatte skulle derimod godt kunne lade sig gøre.

Af den grund har jeg fået et sæt nye koder. Med dem har jeg så åbnet netbank i Firefox.

Problemet er så, at jeg vil eksportere nøglefilen til en USB-nøgle, men det kan jeg ikke. Håber der er hjælp at hente.
Venlig hilsen
Jan
Jan

Geografisk sted: Himmerland

Re: Netbank med Firefox

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs sep 11, 2007 12:13

Jan skrev:Til min store overraskelse har jeg opdaget at man ikke kan bruge netbank men Firefox, hvis netbanken er oprettet med IE. Det modsatte skulle derimod godt kunne lade sig gøre.

Det afhænger nok af den pågældende bank. Jeg er på vej ud af døren og har ikke meget tid de kommende dage. Hvis ikke andre hjælper her, så prøv at spørge i MozillaDanmarks forum, hvor der helt sikkert er hjælp at hente. Men husk at fortælle dem, hvilken bank det drejer sig om.

Jan skrev:Problemet er så, at jeg vil eksportere nøglefilen til en USB-nøgle, men det kan jeg ikke. Håber der er hjælp at hente.

Banken burde kunne hjælpe ang. eksport af nøgle, men i de 4-5 netbanker, jeg har prøvet, kan man i alle tilfælde blot kopiere nøglen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne