Betty Blue skrev:Jeg har den præcise dato, det er tilbage til d. 11 august 07 da jeg siden har forsøgt at få hjælp, uden held!
Jeg er bange for, at chancen for at finde billederne er så godt som ikke eksisterende. Hvis du sletter noget på computeren, opstår der ny ledig plads på harddisken. Den ledige plads overskrives med nye data, når du opretter nye filer (ikke kun billeder, men alle filer). Alene det, at du bruger Windows, betyder, at den ledige plads overskrives helt eller delvist.
Når man får slettet filer, er det derfor vigtigt, at man straks holder op med at bruge computeren, undtagen for at redde de slettede filer. Og man bør have et redningsprogram installeret, før problemet opstår. Så det vil under alle omstændigheder være en god ide at installere PC Inspector File Recovery, så det ligger klar, hvis der en anden gang skulle opstå problemer.
Du kan selvfølgelig stadig prøve at se, om du kan redde bare nogle af billederne med programmet, men lad være med at sætte håbet for højt.
PC Inspectors hjemmeside havde udskiftet downloadlinket. Jeg har nu opdateret linket, så det atter virker.
Mvh.
Kim Ludvigsen