Hvor er min Css-editor?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Hvor er min Css-editor?

Indlægaf peterkn » lør apr 25, 2009 21:29

Jeg har installeret Kompozer med filen KompoZer.0.7.dansk.exe
Den vil imidlertid ikke vise CSS-editoren (beder blot om et navn - og derefter kommer der en "Gem som"-box.)

Jeg vil nu afinstallere programmet og installere filen: kompoZer-da-0.7.10.exe
Jeg kan imidlertid tkke komme til at afinstallere Kompozer. Uninstall-funktionen ændrer ikke noget når den er kørt.
Den står heller ikke i windows tilføj/fjern oversigt ogd en ligger heller ikke i CCleaners afstallationsoversigt.

Hvordan kommer jeg af med den - eller hvordan får jeg en css-editor?
peterkn

Re: Hvor er min Css-editor?

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør apr 25, 2009 21:41

For at bruge css-editoren skal du først gemme din hjemmeside, det er derfor, du får en Gem-boks. Hvis du gemmer siden, kald den fx index.html, så får du efterfølgende åbnet css-editoren.

Hvor har du hentet de to versioner af KompoZer? Så vidt jeg husker, skulle det være samme version, men hvis du vil installere kompoZer-da-0.7.10.exe, så burde det kunne gøres uden at afinstallere den anden version først. Du skal bare sørge for, at KompoZer er lukket mens du installerer. Men som sagt, tror jeg de to versioner er ens, så det burde ikke gøre nogen forskel at installere kompoZer-da-0.7.10.exe.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Hvor er min Css-editor?

Indlægaf peterkn » lør maj 30, 2009 12:33

Efter yderligere et par forsøg og genstarter lykkedes det.
peterkn

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne