Gule sedler

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Gule sedler

Indlægaf Jan » ons nov 22, 2006 7:48

Hej Kim

Nu har jeg igen kvajet mig. Installerede programmet med de gule sedler, men jeg kunne ikke åbne det. Så ville jeg afinstallere og forsøge forfra. Den programdel der har en gul seddel som ikon, kan jeg ikke slippe af med. Men jeg prøvede at installere igen, og svarede ja til at overskrive men det kunne jeg heller ikke.
Har du nogen anelse om hvad der er gået galt?
Godt du ikke har webcam, så jeg slipper for at se du får latterkrampe når du læser dette. :oops:
Jan
 

Re: Gule sedler

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 22, 2006 8:12

Nej, jeg griner skam ikke. Men jeg har lidt svært ved at forstå, hvad der sker.

Kom der slet ikke noget frem, da du prøvede at starte programmet? Heller ingen fejlmeddelelse?

Hvordan har du forsøgt at afinstallere?

Jeg har en fornemmelse af, at programmet kører, og at det er derfor, du ikke kan afinstallere.
Har du programmets ikon liggende nede i meddelelsesområdet?

Er programmet med på joblistens oversigt over kørende programmer?
Tjek evt. http://kimludvigsen.dk/tips-windows-jobliste-trin.html
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Gule sedler

Indlægaf Jan » ons nov 22, 2006 9:02

Nej der skete intet.

Jeg klippede på det der hedder afinstallere, så forsvandt noget af det og der kom besked på at jeg skulle slette manuelt. Men som nævnt kunne jeg ikke slette det hele.

Din fornemmelse holder stik, tjekkede lige joblisten, og minsanten om ikke skidtet kører. Prøver lige om jeg kan lukke det og installerer igen.

Jeg ved ikke hvad meddelelsesområdet er?

Når jeg har prøvet vender jeg tilbage, og iøvrigt mange tak for svaret. Godt vi gamle fjolser har dig.
Jan
 

Indlægaf Jan » ons nov 22, 2006 9:12

Mange tak. Nu har jeg fået gaflet mig ind på programmet. Glæder mig til at prøve det.
Jan
 


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron