FreshDownload

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

FreshDownload

Indlægaf Jan Krag » tirs nov 07, 2006 21:29

Hej
Jeg vil gerne spørge angående programmet FreshDownload, den for mig unødvendige boks - der er på skrivebordet, gør den nogen gavn ?
Selvom jeg lukker den, og den er væk, så kommer den igen når jeg downloader noget, sådan at der er 2 vinduer åbne - er den nødvendig ?
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Re: FreshDownload

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs nov 07, 2006 21:39

Jan Krag skrev:Jeg vil gerne spørge angående programmet FreshDownload, den for mig unødvendige boks - der er på skrivebordet, gør den nogen gavn ?


Er det Free Download Manager, du mener? Og er det den her boks, du mener:
Billede

I så fald kan du læse lidt om formålet med den, og hvordan du evt. slår den fra her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... .html#brug
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan Krag » tirs nov 07, 2006 21:55

Hej Kim
Ja undskyld, jeg hentede det forkerte program - FreshDownload, men Free Download Manager har også denne boks, som du så også viser.
Jeg kan ikke se hvorfor, den er på skrivebordet hele tiden, også når jeg ikke bruger programmet.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs nov 07, 2006 22:04

Jan Krag skrev:Jeg kan ikke se hvorfor, den er på skrivebordet hele tiden, også når jeg ikke bruger programmet.


Det er for, at det skal være let for dig at bruge den til at downloade filer med. Programmet ligger reelt og kører i baggrunden, men bliver først aktivt i det øjeblik, du dropper et link på ikonen. Du kan som nævnt slå ikonen fra (se tidligere bragte link), hvis du ikke bryder dig om den.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan Krag » ons nov 08, 2006 12:06

Hej Kim
Ja tak for svaret, jeg synes, at den er unødvendig på skrivebordet hele tiden, og har derfor fjernet den. Når jeg så downloader, kommer den igen, sammen med programmets boks, så der er 2 bokse, og denne boks gør ingen ting.
Derfor blev jeg nysgerrig på, om man bare kan fjerne den helt.
Mozilladanmark svarer ikke i øjeblikket, men jeg har opdaget, at hvis man klikker på udvidelser til Firefox, så kommer man tilbage til hovedsiden.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron