Startside (r)

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Startside (r)

Indlægaf Jan Krag » tors jun 15, 2006 20:20

Hej Kim
Jeg har lige opdaget, at i den nye IE7, kan man have 2 startsider, og derefter set i din vejledning - vistnok opdateret, at det kan man også i Firefox, men jeg kan ikke finde "accent-tasten" på mit tastatur. Vil du forklare lidt om hvor den sidder ?
Forresten står der, her i dette forum :Redaktør - ingen, er det dig?
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf SPIRI » tors jun 15, 2006 22:13

Du skal have en | mellem dine startsideadresser.

| findes til venstre for backspace, og skrives ved at trykke på Alt Gr + tasten. :)
SPIRI
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 16:37
Geografisk sted: Vejle Ø

Indlægaf Jan Krag » fre jun 16, 2006 11:52

Hej igen
Mange tak for svaret, nu lykkedes det med 2 startsider, ligesom i IE7.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf SPIRI » fre jun 16, 2006 15:16

Godt at det lykkedes for dig! :D
SPIRI
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 16:37
Geografisk sted: Vejle Ø

Indlægaf Jan Krag » fre jun 16, 2006 16:01

Hej Spiri
Ja det passer med Mozilla´s forum, og Kim´s forum, det er lettere når de er inde fra starten. Spiri, du skrev ovre hos Mozilla, at IE´s værktøjslinier fylder meget, det gør de ikke i IE7, der er der fjernet de 3 nederste værktøjslinier, hvis man ser på dit billede.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf SPIRI » fre jun 16, 2006 17:00

Jan Krag skrev:Hej Spiri
Ja det passer med Mozilla´s forum, og Kim´s forum, det er lettere når de er inde fra starten. Spiri, du skrev ovre hos Mozilla, at IE´s værktøjslinier fylder meget, det gør de ikke i IE7, der er der fjernet de 3 nederste værktøjslinier, hvis man ser på dit billede.

Ja det er rigtigt :)
Jeg har også haft IE7 installeret, men har ikke gjort det igen efter en formatering. Derfor sammenlignede jeg med IE6. :)
SPIRI
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 16:37
Geografisk sted: Vejle Ø

en gang politiken altid politiken !?!?

Indlægaf Lasse » lør jun 24, 2006 23:06

:( Jeg har i tidernes morgen lavet politiken som min startside i IE
Nu vil jeg have en anden. Men når jeg sletter den og laver en anden, oveskrives denne bare af politiken igen :evil: .. simpelhen for meget. Jeg har prøvet at ryde alt, sågar prøvet at opdatere til IE7.. intet hjælper.
Hvis politiken har været "smarte" her og har placeret noget malware på min PC så det altid er Deres startside, ja så har det virket, men hvis jeg finder ud af det er tilfældet så..... :twisted:

kender nogen problematikken ?.. og hvad er fidusen for at komme af med
denne ulempe..
Lasse
 

Re: en gang politiken altid politiken !?!?

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jun 24, 2006 23:24

Lasse skrev::( Jeg har i tidernes morgen lavet politiken som min startside i IE
Nu vil jeg have en anden. Men når jeg sletter den og laver en anden, oveskrives denne bare af politiken igen


Hej Lasse

Du burde have oprettet dit indlæg som en ny tråd, ellers risikerer du bare, den bliver overset.

Jeg tvivler på Politiken laver numre, og det er nok heller ikke spyware, der driller, for den slags plejer at bruge deres egne sider som startside og ikke Politikens side.

Hvordan prøver du at skifte startside?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: en gang politiken altid politiken !?!?

Indlægaf Klattrup » søn jun 25, 2006 5:13

Lasse skrev:Men når jeg sletter den og laver en anden, oveskrives denne bare af politiken igen


Hej Lasse

Har du noget Norton software installeret som spærrer for ændring af start-siden ?

Eller andet software som spærrer for ændringen, f.eks kan spy sweeper også spærre for det.
Brugeravatar
Klattrup
 
Indlæg: 487
Tilmeldt: fre jun 09, 2006 10:21
Geografisk sted: Rudkøbing


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster