erik skrev:Jeg har i TB oprettet tre konti med tre forskellige e-mailadresser. Når jeg sender en mail til disse konti "ryger" de to mails korrekt i deres respektive indbakke. Men den tredje mail kommer ikke i den tilsvarende konto; men i standardkontoen. Kan ikke lige umiddelbart se hvad der er galt.
Måske du er kommet til at vælge at bruge Global indbakke for den sidste konto?
Du kan tjekke det her:
Funktioner => Kontoindstillinger => markér Serverindstillinger under den pågældende mailkonto i oversigten til venstre => klik på knappen Avanceret => er der mærke ud for Global Indbakke? Sammenlign evt. med de to andre kontis indstillinger.
Du kan sagtens ændre indstilling ved i stedet at sætte mærke ud for Indbakke for denne servers konto, men du risikerer vist, at dine mails i den globale indbakke "forsvinder" - de forsvinder i hvert fald, hvis man går den anden vej, altså fra almindelige konti til Global indbakke.
Jeg har skrevet "forsvinder" i gåseøjne, for de forsvinder naturligvis ikke, du kan bare ikke længere få adgang til dem. Hvis de forsvinder for dig, skal du blot ændre indstillingen tilbage - kopier herefter alle mails over i en ny, midlertidig mappe, som du opretter. Herefter kan du atter ændre kontoindstillingen, og du kan nu kopiere alle mailene over i den rette kontomappe.
Jeg håber ikke det lyder for nørdet - i så fald vender du blot tilbage.
Mvh.
Kim Ludvigsen