19431225 skrev:Hvilke stationer vil du foreslå som virker perfekt.
Jeg har desværre ikke tjek på, hvilke der virker fint med optagefunktionen. Jeg vil tro, de fleste udenlandske virker, men jeg har ikke den store erfaring med det, fordi jeg normalt bruger et styresystem, hvor Screamer Radio ikke kan bruges. Måske andre kan foreslå gode stationer, men det har jo også noget at gøre med din musiksmag
19431225 skrev:Vedr. citer, når jeg markerer citer og derefter markere det jeg vil sende, kommer hele teksten med, er det noget jeg gør forkert?
Du gør ikke noget forkert. Når du har klikket på Citer, vil hele teksten komme med. Du kan så redigere i det citerede ved fx at slette det, som du ikke svarer på. Og du kan opdele det citerede ved at kopiere citatkoderne og så indsætte dem de ønskede steder.
Her kan du se, hvordan ovenstående ser ud med koderne. Jeg kopieret og indsat citatkoderne, så dit indlæg er blevet opdelt i to, hvor jeg svarer under hver sin del:
- Kode: Vælg alt
[quote="19431225"]Hvilke stationer vil du foreslå som virker perfekt.[/quote]
Jeg har desværre ikke tjek på, hvilke der virker fint med optagefunktionen. Jeg vil tro, de fleste udenlandske virker, men jeg har ikke den store erfaring med det, fordi jeg normalt bruger et styresystem, hvor Screamer Radio ikke kan bruges. Måske andre kan foreslå gode stationer, men det har jo også noget at gøre med din musiksmag
[quote="19431225"]Vedr. citer, når jeg markerer citer og derefter markere det jeg vil sende, kommer hele teksten med, er det noget jeg gør forkert?[/quote]
Du gør ikke noget forkert. Når du har klikket på Citer, vil hele teksten komme med. Du kan så redigere i det citerede ved fx at slette det, som du ikke svarer på. Og du kan opdele det citerede ved at kopiere citatkoderne og så indsætte dem de ønskede steder.
Mvh.
Kim Ludvigsen