Endelig er det lykkes mig at finde et hjemmesideprogram jeg kan finde ud af, tror jeg da, nemlig KompoZer, takket være denne Fremragende side.
Jeg havde egentlig først hentet Nvu, og var så opslugt at at lege med det, at jeg ikke i første omgang opdagede, at det ikke bliver opdateret mere, og at man derfor skulle bruge KompoZer i stedet.
Jeg hentede de 14 skabeloner, som man kunne indsætte i Nvu, og fik da også testet en af dem.
Nu vil jeg så bruge en af de samme skabeloner i Kompozer, men jeg kan ikke finde ud af det. Jeg mener at have læst et sted her på siden hvordan jeg indsatte skabeloner (Jeg havde aldrig selv fundet ud af det. ) men nu kan jeg ikke finde det.
Kan man slet ikke bruge de skabeloner i KompoZer? Under indsæt kan jeg se der står "Skabeloner" men 'knappen' er ikke i brug.
Jeg må erkende at jeg har brug for at få det skåret ud i pap. Jeg er helt grøn i det hjemmesidehalløj, og der skal ikke meget til før jeg ingenting fatter, og det hele går i kludder for mig. Dertil er jeg heller ikke verdens mest tilmodige menneske, hvad teknik angår. Desværre.
Hilsen Karina