ido skrev:Vi har taget de første forsigtige skridt ud i at overføre vores samling af CD'ere til computeren. Først forsøgte vi med Windows Mediaplayer, men gik så over til iTunes, da det virkede som det mest "fremtidssikre". Men hvilket format er det bedst at importen foregår i?
ido skrev:Hvordan får man iTunes til at virke på XP med, i vores tilfælde, fire brugere? En CD importeret hos den ene bruger, kan ikke ses hos en anden bruger. Jeg har prøvet at rette stien ind under tilpasning, så den er den samme hos alle, men uden videre held...
Kim Ludvigsen skrev: men i dag er harddiskene jo pænt store, på 100GB kan der være cirka 2.000 cd'er.
Klattrup skrev:Kim Ludvigsen skrev: men i dag er harddiskene jo pænt store, på 100GB kan der være cirka 2.000 cd'er.
enten er din lommeregner gået i udu, eller også mangler du et 0 / har et 0 for meget
ca. 2 pr GB er ikke helt hen i vejret.
ido skrev:Jeg har siden læst om emnet og har fundet ud af, at en iPod er en mp3-afpiller (ja, jeg er ny på området). Dvs. at man lige så godt kan købe et andet mærke, der er billigere, men med samme kapacitet?
ido skrev:Og så overføre f.eks. i WAV. Kan man så bruge iTunes, når man ikke har en iPod eller kan man bruge et andet program, f.eks. Windows Mediaplayer? Eller er der et andet/bedre program?
ido skrev:Netop som jeg troede at jeg havde fundet den dybere mening, kiggede jeg i det nye Bilka katalog. Og der var en Philips mp4! afspiller. Hvad er nu det? Jeg troede det stoppede ved mp3.
ido skrev:Og til sidst: Kan andre mp3(4) afspillere tilsluttes et andet anlæg eller nogle højttalere, så den bruges som musikanlæg (vi er ikke interesseret i at bruge den med hovedtelefonerne/ørepropperne).
Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 118 gæster