Hej igen...
Det er når jeg forsøger at hente post, men jeg kan heller ikke sende.... Jeg vil lige sige at jeg kun har brugt Surftown i lidt tid, Inden det brugte jeg Web 10, Der havde jeg ingen proglemer med posten, men desværre var de tit nede....
På Surftown er der en guide til TB, Og den har jeg osgå prøvet at følge, men nej nej
Der bliver det godt nok oprettet som en IMAP i stedet for en pop3, men det burde jo ikke kunne gøre den helt store forskel, skulle det ??
Portnummeret har jeg ændret under udgående mail/post... altså der der stod 25... den har jeg så ændret til 587..
Jeg har /havde jo TB INDEN jeg skiftede til surftown, og jeg har brugt den sammme opsætning, blot har jeg ændret ind / ud, angangskode osv. Det var udelukkende for at få alle mine mails og indstillinger med...
Nu har jeg så fået ny pc, installerede TB igen, tog en backup med Mozbackup, og smed det ind på den nye pc... Ændrede de omtalte ting, men det VIL ikke virke..
På surftowns foum kan man læse at flere åbenbart har de samme problemer som jeg, og får fuldstændig den samme fejl meddelse... Det er ikke lykkedes mig at finde nogen der har skrevet hvordan de har fået det til at virke..