Malwarebytes Antimalware.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Malwarebytes Antimalware.

Indlægaf Berndt » tirs okt 01, 2013 13:27

Jeg stillede for nylig et spørgsmål vedr. problemer med avast Antivirus / Windows Sikkerhedscenter. Det blev løst med Kims hjælp, og jeg er helt tilfreds med programmet avast.
Jeg opdagede under en oprydning, at jeg havde et program, som hedder Free Malwarebytes. Det gik jeg ind og opdaterede her i formiddags, da jeg tænkte, at det er godt at være sikret på alle måder.
Men nu kommer der besked om, at prøveperioden er udløbet, og at jeg ikke længere er beskyttet af "the powerful technology to detect and remove all traces of malware including worms, trojans, rootkits, rogues ..." Hvorfor er perioden lige udløbet i dag efter opdateringen?

Jeg har netop med held brugt programmet og været inde at skanne systemet. Hvordan kan det forklares, når perioden er udløbet? - Behøver jeg overhovedet at bruge programmet? Hvilke programmer arbejder bedst sammen med avast (vedr. sikkerhed)?

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:23.0) Gecko/20100101 Firefox/23.0
Mvh.
Berndt
Berndt
 
Indlæg: 224
Tilmeldt: man okt 08, 2007 23:49
Geografisk sted: Sjælland

Re: Malwarebytes Antimalware.

Indlægaf Regmos » tirs okt 01, 2013 17:39

jeg havde et program, som hedder Free Malwarebytes...

Hvis det er DETTE PROGRAM kan du roligt beholde det.
Det fås i en gratis og i en betalt udgave, og hvis du "glemmer" at fjerne et flueben når du installerer, ender du med en prøveudgave af betalingversionen.
Når prøvetiden er udløbet, nedgraderer Malwarebytes sig selv til gratisudgaven. Den yder ingen aktiv beskyttelse, men er glimrende til at foretage manuelle skanninger med. Hvis du er i tvivl om et download, eller bare vil have en ekstra vurdering, så højreklik og skan med Malwarebytes.
" Hvorfor er perioden lige udløbet i dag efter opdateringen?

Når prøveperioden er udløbet, skal du selv opdatere det. Det kontakter ikke selv internettet, med mindre du selv beder om det. Jeg vil næsten tro, det er derfor du først får beskeden nu.
Mvh. Regmos
Panda Free Antivirus, HitmanPro/HitmanPro.Alert, Windows Firewall Control og Norton Connectsafe
Brugeravatar
Regmos
 
Indlæg: 136
Tilmeldt: ons jan 21, 2009 7:53

Re: Malwarebytes Antimalware.

Indlægaf Berndt » ons okt 02, 2013 20:58

Tak for svaret.
Godt, så beholder jeg det. Det virker tilsyneladende fint.
Mvh.
Berndt
Berndt
 
Indlæg: 224
Tilmeldt: man okt 08, 2007 23:49
Geografisk sted: Sjælland

Re: Malwarebytes Antimalware.

Indlægaf Gæst » tirs maj 24, 2016 22:36

Godt svar ! har hjulpet mig med mit problem
Gæst
 


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron