problemer med manglende funktion af links i komposer

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

problemer med manglende funktion af links i komposer

Indlægaf Richard7480 » man jan 12, 2015 17:32

Er helt ny i dette forum,så rolig hvis jeg bommer i husreglerne.
Jeg har problemer med at links i kompozer- hjemmeside- test ikke virker. Der er formentlig noget jeg gør forkert,selv om jeg mener at følge anvisningerne i K.L's bog om hjemmesider.Har tidligere brugt FrontPage med trykfølsomme knapper, - uden problemer.Om ønsket kan jeg uploade kopi af html-koden (fx. i 'gratis upload' ).

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/39.0.2171.71 Safari/537.36
Richard7480
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: man jan 12, 2015 17:01

Re: problemer med manglende funktion af links i komposer

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jan 12, 2015 18:05

Hej Richard

Generelt, når du vil have hjælp:
Det er altid nemmere, hvis du kan uploade siden, fordi vi så kan se, hvad du taler om. Samtidig kan vi se koden bag siden, og dermed nemmere komme med angivelser på, hvad du skal gøre for at løse problemer. Prøv også at læse dette indlæg om, hvordan du gør det nemmere for os at hjælpe:
viewtopic.php?f=2&t=4

I dette tilfælde har jeg dog et gæt med hensyn til, hvad du prøver, og hvad problemet er:
Du klikker på et link, mens du ser siden i KompoZer, og der sker så ikke noget. Du er vant til i Frontpage, at der i samme situation skiftes til den side, som der linkes til.

Det virker ikke på samme måde i KompoZer. Her redigeres siderne enkeltvis. Links virker ikke i KompoZer, men først når du ser siden i en browser, fx Internet Explorer eller Firefox. Prøv at åbne siden i din browser - det kan du gøre ved at klikke på knappen "Vis i browser" i KompoZers værktøjslinje.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: problemer med manglende funktion af links i komposer

Indlægaf Richard7480 » tirs jan 13, 2015 17:24

Problemet viste sig at være uønskede gæster (virus). Er nu løst.
V.h. Richard
Richard7480
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: man jan 12, 2015 17:01


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster