Problemer med indgående post i Thunderbird

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Problemer med indgående post i Thunderbird

Indlægaf thunderspike » ons sep 30, 2015 1:36

Hej

Jeg kører Windows 7 og henter post fra Outlook.dk via Mozilla Thunderbird. De sidste par dage har inbox'en hængt noget så
frygteligt. Der hentes ikke ny post ind og der fremkommer en serverfejl error 53. Undrer mig lidt, da jeg jo godt kan logge på
Outlook.dk og se ny post. Desuden havde jeg 12 mails liggende i inbox'en. Nu er der kun 5. Da jeg ikke har slettet noget virker det som
der er forsvundet 12 mails. Jeg kører Thunderbird 38.2.0. Det virker som om problemet er i inbox'en, da jeg godt kan se slettet post og sendt post.

Nogen idé om, hvad det kan skyldes?. Min postopsætning er som den skal være.

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0
thunderspike
 
Indlæg: 41
Tilmeldt: man maj 19, 2008 14:13

Re: Problemer med indgående post i Thunderbird

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons sep 30, 2015 2:20

Er du helt sikker på, at opsætningen er, som den skal være? Så vidt jeg ved, skal det være outlook.com og ikke outlook.dk.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Problemer med indgående post i Thunderbird

Indlægaf Karl Erik » ons sep 30, 2015 16:13

Der er kommet en opdatering til Thunderbird, prøv at opdatere, man har jo lov at være heldig.
Karl Erik
Karl Erik
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs apr 17, 2007 17:16
Geografisk sted: Hirtshals

Re: Problemer med indgående post i Thunderbird

Indlægaf thunderspike » ons sep 30, 2015 23:56

Fungerer fint med @outlook.dk. Kunne selv vælge, da jeg oprettede. I går aftes virkede det pludselig igen og de manglende mails var der.
Har lige opdateret, så må jeg se om det hjælper. Sjovt nok virker det som om imap "sløver" hentning af nye mails. Der skal jo oprettes forbindelse mm. før
mails kommer frem.
thunderspike
 
Indlæg: 41
Tilmeldt: man maj 19, 2008 14:13


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron