slette spamfighter

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

slette spamfighter

Indlægaf eaaj » man nov 09, 2015 9:11

Jeg har installeret Spamfighter på den ene af vores pc. Nu vil jeg gerne fjerne det igen, men hvordan? Jeg kan overhovedet ikke finde det i programmer.
Win. 7. live mail

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/46.0.2490.80 Safari/537.36
eaaj
 
Indlæg: 292
Tilmeldt: søn jun 16, 2013 7:36

Re: slette spamfighter

Indlægaf Kim Ludvigsen » man nov 09, 2015 14:31

Har du forsøgt at afinstallere via Live Mail eller via installerede programmer i Windows? Du skulle meget gerne kunne fjerne programmet via Fjern programmer-funktionen i Windows. Det kan være, du skal lukke dit mailprogram, mens du afinstallerer eller som minimum genstarte det, før Spamfighter forsvinder fra det.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: slette spamfighter

Indlægaf eaaj » man nov 09, 2015 15:53

Nu har jeg slettet alt jeg kunne finde med Spamfighter (også i stifinder) Der var dog ingen steder jeg kunne finde funktionen "afinstaller" kun slet.
Problemet er at pc med Spamfighter og Windows livemail er meget længe (2 - 3 timer) om at sende og modtage mail
eaaj
 
Indlæg: 292
Tilmeldt: søn jun 16, 2013 7:36

Re: slette spamfighter

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 11, 2015 17:40

Kan du stadig se Spamfighter i dit mailprogram?

Det lyder ikke sandsynligt, at Spamfighter skulle forsinke mails så meget - i allerværste fald højest nogle sekunder. Måske du har noget andet, der driller? Hvordan ser du, at det tager så lang tid at sende eller modtage mails?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: slette spamfighter

Indlægaf eaaj » ons nov 11, 2015 17:45

Jeg kan stadig se spamfighter i Win. live mail,men jeg kan stadig ikke finde det i programmer. Efter alle de steder jeg fandt og slettede, så har den fundet sin gamle hastighed igen. Om det var Spamfighter det var problemet ved jeg ikke, men lige nu kører den.
Jeg ser hvor lang tid det tager, da vi har hver sin pc i samme rum, og vi sender mails til hinanden.
eaaj
 
Indlæg: 292
Tilmeldt: søn jun 16, 2013 7:36


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster