Hotels.com, kalender virker ikke

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Hotels.com, kalender virker ikke

Indlægaf john steffensen » ons nov 25, 2015 17:05

Hej.
Jeg kan ikke ændre datoer ( ind-udtjekning)
Det virker fint på min bærbare, men ikke på min stationære.
Jeg har windows 10 på begge enheder.
64 bit på min stationære.
Det er sikkert et "indstillingdproblem", men hvordan?
Mon der er hjælp her?
Venlig hilsen, John Steffensen

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
John Steffensen
john steffensen
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: søn jun 03, 2012 18:09

Re: Hotels.com, kalender virker ikke

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 25, 2015 17:36

Hej John

Prøv at gennemtvinge en opdatering af siden ved hjælp af genvejstasten Ctrl + F5.

Har du prøvet, om det virker med en anden browser på den stationære, fx Firefox eller Chrome?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Hotels.com, kalender virker ikke

Indlægaf john steffensen » ons nov 25, 2015 17:53

Hej.
Jeg synes ikke, der "sker noget" når jeg trykker på Crtl-F5.
Jeg har ikke prøvet andre browsere. Det er jo ikke den mulighed, jeg såden lige her og nu søger, men en løsning på Internet explorer.
Men når jeg bruger "Edge", så virker kalenderen. Hvorfor så ikke på Internet explorer?
Venlig hilsen, John Steffensen
John Steffensen
john steffensen
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: søn jun 03, 2012 18:09

Re: Hotels.com, kalender virker ikke

Indlægaf john steffensen » ons nov 25, 2015 18:21

Men jeg kan jo selvfølgelig blot bruge Edge!
Venlig hilsen, John Steffensen
John Steffensen
john steffensen
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: søn jun 03, 2012 18:09

Re: Hotels.com, kalender virker ikke

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 25, 2015 20:20

Jeg har ikke haft mulighed for at prøve de seneste versioner af Internet Explorer, fordi jeg kun har adgang til gamle versioner af Windows. I de ældre versioner var der en Kompatibilitetsvisning, jeg ved ikke, om den også er i din version, og om det kan være den, der driller. Hvis den er i din Internet Explorer, kan du prøve at slå den fra/til for at se, om det gør nogen forskel. Du kan her se, hvordan det fungerede i Internet Explorer 8:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie ... etsvisning
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Hotels.com, kalender virker ikke

Indlægaf john steffensen » lør nov 28, 2015 13:30

Hej Kim.
Jeg nulstillede indstillingerne, og så virker det nu!
Farvel til EDGE! Det er vistnok kun Microsoft selv, der synes Edge/Windows 10 er genial, bedre, smartere og nemmere at bruge.
Man skulle måske fortælle Microsoft dette: K.I.S. (Keep It Simple)!
Venlig hilsen, John Steffensen
John Steffensen
john steffensen
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: søn jun 03, 2012 18:09


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster

cron