Error #2035 ved afspilning af video i firefox

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Error #2035 ved afspilning af video i firefox

Indlægaf Spibben » lør jan 09, 2016 20:38

Hejsa.
Jeg har opdateret til den seneste ver. Firefox, men når jeg skal afspille videoklip eksempelvis på Hyggestedet så kommer der en fejl og den skriver Error #2035. Jeg kan godt afspille video på youtube.
Jeg har prøvet at nulstille FF og det virker indtil jeg har set 1 enkelt videoklip og derefter kommer fejlen igen. Jeg kører helt uden tilføjelser i FF. Videoerne kan godt afspilles i microsoft edge men vil helst bruge FF. Er der nogen bud på hvad der kan være galt?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
Mvh
Martin Simonsen
Spibben
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør jan 09, 2016 20:26

Re: Error #2035 ved afspilning af video i firefox

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jan 09, 2016 21:33

Prøv at slå hardwareacceleration fra:
https://support.mozilla.org/da/kb/opdat ... celeration

Hvis det hjælper, skal du prøve, om du kan finde en opdatering af driveren til dit skærmkort, da det sikkert er den, der har et problem.

Hjælper det ikke, så prøv også at deaktivere hardwareacceleration i Flash:
https://support.mozilla.org/da/kb/adobe ... on-i-flash
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Error #2035 ved afspilning af video i firefox

Indlægaf Spibben » søn jan 10, 2016 14:17

Hej Kim.
Jeg har slået hardwareacc. fra i både FF og i flashplayer. Grafikdriveren er opdateret til den seneste men intet hjælper. Så ender det nok med at jeg må nøjes med at bruge edge selvom det er meget imod min vilje. Ved du om det er muligt at sende nogle oplysninger til Mozilla så de måske ud fra de oplysninger kan spotte problemet?
Mvh
Martin Simonsen
Spibben
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør jan 09, 2016 20:26

Re: Error #2035 ved afspilning af video i firefox

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn jan 10, 2016 14:30

Det kan være en udvidelse, der udløser fejlmeldingen. Start Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om det gør nogen forskel. (Hold Skift-tasten nede mens du starter Firefox).
Det kan fx være udvidelsen HTTPS Everywhere, der er skyld i problemet.
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen
 
Indlæg: 464
Tilmeldt: lør jul 26, 2008 12:03

Re: Error #2035 ved afspilning af video i firefox

Indlægaf Spibben » søn jan 10, 2016 15:04

Nu har jeg prøvet at at starte i fejlsikret tilstand og alt virker som det skal. Sjovt nok virker det nu også når jeg starter op i normal tilstand! De 2 eneste tilføjelser der er install. er uBlock origin og Lastpass. Det virker meget mystisk det her.
Mvh
Martin Simonsen
Spibben
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør jan 09, 2016 20:26

Re: Error #2035 ved afspilning af video i firefox

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 10, 2016 15:52

Hm, du skrev tidligere, at du ikke havde nogle udvidelser installeret. Hvis problemet dukker op igen, så tjek, om du har fået mye udvidelser installeret. Når man søger på problemet, dukker udvidelsen HTTPS Everywhere op som årsagen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Error #2035 ved afspilning af video i firefox

Indlægaf Spibben » søn jan 10, 2016 18:55

Da jeg skrev mit første indlæg havde jeg ingen udvidelser install :) De to udvidelser jeg nævnte er først installeret efter og jeg beklager hvis det har skabt lidt forvirring. HTTPS Everywhere har jeg aldrig haft installeret, så det må må være noget andet der drillede for mit vedkomne. P.t virker alt normalt, men det kunne være rart hvis jeg kunne finde ud af hvad årsagen til problemerne har været.
Mange tak for jeres hjælp
Mvh
Martin Simonsen
Spibben
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør jan 09, 2016 20:26


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron