ved nogen om der findes et exekverbart program der er...

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

ved nogen om der findes et exekverbart program der er...

Indlægaf olelude » ons feb 10, 2016 15:46

Ved nogen her om der findes et exekverbart program, der er gratis og fungerer sådan, at man kan lave en vilkårlig knap på computeren om, så den laver 2 eller flere tastetryk på en gang i stedet for et ! Det skal kunne anvendes på de fleste computertyper .(redigeret nu)
V H olelude

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
Senest rettet af olelude ons feb 10, 2016 16:39, rettet i alt 1 gang.
olelude
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons feb 10, 2016 15:36

Re: ved nogen om der findes et exekverbart program der er...

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons feb 10, 2016 15:55

Vi skal nok bruge lidt flere oplysninger: Skal det virke i alle programmer? Skal det kunne udføre kommandoer eller blot indsætte tekst?

Der findes programmer til at lave makroer, der kan indsætte tekststumper, men du skal typisk trykke på flere taster for at aktivere makroen. Ellers vil makroen/kommandoen risikere at blive udløst ved en fejl.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: ved nogen om der findes et exekverbart program der er...

Indlægaf olelude » ons feb 10, 2016 16:38

Svar til Kim L
Ja det skal virke i alle programmer så det fungerer sammen med det der måtte stå på skærmen!
vh olelude
olelude
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons feb 10, 2016 15:36

Re: ved nogen om der findes et exekverbart program der er...

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons feb 10, 2016 16:59

Hej Ole

Du svarede ikke på, om det skulle bruges til at udføre kommandoer eller blot indsætte tekst. Hvis det blot skal indsætte tekst findes der vist en del programmer, der kan bruges.

Jeg har for længe siden skrevet som Flashpaste, som i vore dage er et købeprogram, der dog kan prøves i 30 dage. Jeg har stadig en gammel version af programmet liggende, som er helt gratis, men jeg ved ikke, om det fungerer i Windows 10:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-flashpaste.php
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron