screamer optagelser fra P6 Beat

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

screamer optagelser fra P6 Beat

Indlægaf Walther » fre apr 22, 2016 12:13

Hej
Jeg har her til morgen sat optagelse i gang fra P6 Beat med programmet screamer, og det optager også fint, men optager i bider hvor ikke alt kommer med. Først kommer der 30-40 sekunder hvor der er oplæg til nummeret, og så kommer der endnu en fil markeret med samme title og herudover (1) hvor der ca. er optaget 1,10 minut, og dette er ikke lige efter det første der er optaget. Er der nogen der ved hvad der kan være galt.??

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; Trident/7.0; Touch; rv:11.0) like Gecko
Walther
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre apr 22, 2016 12:01

Re: screamer optagelser fra P6 Beat

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre apr 22, 2016 12:42

Screamer bruger koder fra streamingen til at opdele numre, måske der er noget galt med koderne. Prøv at se, om problemet fortsætter over nogle dage, måske det er et midlertidigt problem i streamingen.

Det er et stykke tid siden, jeg har brugt Screamer - jeg bruger Linux til daglig - men som jeg husker det, var der også problemer i gamle dage med DR's streaming, omend på den anden led: Numrene blev slet ikke opdelt.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: screamer optagelser fra P6 Beat

Indlægaf Walther » fre apr 22, 2016 13:20

Kim Ludvigsen skrev:Screamer bruger koder fra streamingen til at opdele numre, måske der er noget galt med koderne. Prøv at se, om problemet fortsætter over nogle dage, måske det er et midlertidigt problem i streamingen.

Det er et stykke tid siden, jeg har brugt Screamer - jeg bruger Linux til daglig - men som jeg husker det, var der også problemer i gamle dage med DR's streaming, omend på den anden led: Numrene blev slet ikke opdelt.

Tak for dit svar - det var lidt træls, da det virkede i sidste uge, og nu i morgen skulle jeg optage hele dagens Dizzi Mizz Lizzy på P6 - nå vi må håbe det virker i morgen, ellers må jeg prøve et andet program.
Walther
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre apr 22, 2016 12:01


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron