thunderbird på engelsk

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

thunderbird på engelsk

Indlægaf jan martlev » fre okt 14, 2016 8:25

Thunderbird er skiftet fra dansk til engelsk.
Tror det er Heimdal der er skyld i det.

Kan man hente den danske version og installere den
oveni den engelske uden at det går ud over min opsætning
og mail (forsvinder de?)

hilsen
jan martlev

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
jan martlev
 

Re: thunderbird på engelsk

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre okt 14, 2016 9:14

Hej Jan

Ja, Heimdal er kendt for det nummer. Du kan godt installere den danske version oven i den nuværende version, og du vil så få skiftet sprog. Men inden du gør det, så slå lige den automatiske opdatering af Thunderbird fra i Heimdal, ellers skiftes der bare atter sprog. Thunderbird sørger selv for opdatering.

Du kan læse mere om problemet her:
https://support.mozilla.org/da/kb/firef ... fter-sprog

Hvis du vil hjælpe os, må du meget gerne sende mig en trin for trin-vejledning til at slå den automatiske opdatering fra i Heimdal - en vejledning i stil med den du kan se til avast! på ovenstående side. Så vil jeg opdatere artiklen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: thunderbird på engelsk

Indlægaf Gæst » fre okt 14, 2016 10:16

Kim Ludvigsen skrev:Hej Jan

Ja, Heimdal er kendt for det nummer. Du kan godt installere den danske version oven i den nuværende version, og du vil så få skiftet sprog. Men inden du gør det, så slå lige den automatiske opdatering af Thunderbird fra i Heimdal, ellers skiftes der bare atter sprog. Thunderbird sørger selv for opdatering.

Du kan læse mere om problemet her:
https://support.mozilla.org/da/kb/firef ... fter-sprog

Hvis du vil hjælpe os, må du meget gerne sende mig en trin for trin-vejledning til at slå den automatiske opdatering fra i Heimdal - en vejledning i stil med den du kan se til avast! på ovenstående side. Så vil jeg opdatere artiklen.


Tusind tak for svaret.

Jeg vender lige tilbage. Pc'en står hos min mekaniker.
vh.
jan
Gæst
 


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron