routeren er ikke tilgængelig

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

routeren er ikke tilgængelig

Indlægaf eaaj » fre jan 27, 2017 12:33

Jeg bruger app "POLITI" til at tjekke om cykler er stjålet (jeg repper cykler) Når jeg går ind på den med min mobil, Samsung Galaxy S3,
så skriver den at routeren ikke er tilgængelig. På min pc kan jeg, (normalt) også tjekke den, men den skriver et app er ude af drift.
Jeg har afinstal. og geninstal. på min mobil. Jeg har opdateret og renset min pc. Jeg har nulstillet min router. Intet hjalp.
Jeg har været inde i byen, hvor min egen router ikke er på mobilen. Der virkede det heller ikke.
2 personer, som også havde app, har været her. Den virkede fint hos dem, på min adresse.
Hvad pokker er der galt?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.76 Safari/537.36
eaaj
 
Indlæg: 292
Tilmeldt: søn jun 16, 2013 7:36

Re: routeren er ikke tilgængelig

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jan 27, 2017 14:20

Hvis alle andre apps på din telefon godt kan få adgang til nettet, så må det være POLITI-appen, der er noget galt med, og så er der nok ikke andet at gøre end at henvende dig til dem, der har lavet appen.

Dog lige en enkelt undtagelse: Hvis du har en form for firewall på mobilen (fx i en sikkerhedsapp), så kan det være den der blokerer, og du skal så give tilladelse til POLITI-app'en i sikkerhedsappen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: routeren er ikke tilgængelig

Indlægaf eaaj » fre jan 27, 2017 15:36

Nu har jeg slettet alle de app på mobilen, som jeg ikke brugte - også politi. (Det er sket flere gange) Så installerede jeg endnu en gang politi.
Nu virker det pludselig????????????
eaaj
 
Indlæg: 292
Tilmeldt: søn jun 16, 2013 7:36

Re: routeren er ikke tilgængelig

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jan 27, 2017 16:15

Underligt, men dejligt.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: routeren er ikke tilgængelig

Indlægaf eaaj » fre jan 27, 2017 16:19

Det er så skønt, når det kommer til at virke. Men som gammel mekaniker irriterer det mig lidt, hvis problemet er løst, men vi ikke ved hvordan vi har løst det.
Kan nu engang bedst lide at vide hvad fejlen har været.
eaaj
 
Indlæg: 292
Tilmeldt: søn jun 16, 2013 7:36


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron