Hej.
Jeg har været nødt til at få min computer nulstillet. Så nu skal jeg have geninstalleret Thunderbird. Jeg har en kopi / backup på ekstern harddisk med en mappe "Thunderbird", hvori der er mappen "Profiles" og signaturer. Nu skal jeg så have gendannet Thunderbird, så jeg har alle mail og indstillinger som før.
Jeg antager at jeg skal følge vejledningen på dette link [url]https://support.mozilla.org/da/kb/profiler-i-thunderbird[/url] under "Kopiér alle dine mails og indstillinger over på en ny computer" og at det er bedst at gøre det, før jeg installerer Thunderbird fra Mozilla. Lad os i første omgang sige at jeg får dét til at virke.
Men jeg plejer at have Thunderbird mappen med profil og signaturer liggende på et andet drev end C-drevet for nemmere at kunne tage backup af det. Men hvordan er det nu man fortæller Thunderbird, hvor profilen er - når jeg evt. senere flytter den? Jeg ved at jeg har en tråd om dette på det gamle mozilla forum, men kan ikke lige umiddelbart finde det.
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/109.0.0.0 Safari/537.36