Hjælp en gammel mand, please.
OBS: Jeg har selvfølgelig læst hvad KL skriver om emnet og har også forgæves afsøgt Hjørnet for svar.
Jeg vedligeholder et lille site med Kompozer 07.10, og det vil jeg gerne vedblive med at gøre på en ny computer med Win 11.
Der er nu tilsyneladende kun et nogenlunde troværdigt sted på nettet at downloade kompozer fra, nemlig sourceforge.net, men programmet er mistænkelig stort: 6,5 GB. Jeg har valgt at forsøge mig med at kopiere programmet (og sitemappen, selvfølgelig) fra gammel til ny computer. Da jeg kan klare mig uden dansk sprogpakke og ordbog, volder det umiddelbart ingen problemer. Jeg forestiller mig, at jeg sikkert kan tilrette den kopierede version ved systematisk sammenligning mellem gammel og ny, men jeg kan ikke finde ud at få vist sitemappens indhold i kompozers sitmanager på den ny computer..Hvor skriver jeg hvad for at indholdet i sitemappen dukker op?
Vh. abc (- som sidst fik hjælp i dette forum i 2015)
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/126.0.0.0 Safari/537.36 Edg/126.0.0.0