facebook

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

facebook

Indlægaf eaaj » lør sep 21, 2024 7:59

Jeg har en gruppe "cykler og cykeldele-køb salg og bytte". Jeg står som administrator. Når jeg går ind i gruppen kan jeg kun se 2 af mine egne annoncer. Alle andre annoncer, og der er en del, kan jeg ikke se. Jeg har prøvet på en anden pc. Der var det det samme. Jeg har meldt mig ud af gruppen og ind igen. Desværre samme resultat.
Hvad kan der være galt?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/128.0.0.0 Safari/537.36
eaaj
 
Indlæg: 294
Tilmeldt: søn jun 16, 2013 7:36

Re: facebook

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør sep 21, 2024 8:44

Her må jeg nok melde pas, jeg har ikke så meget styr på Facebook. Kan du heller ikke se de andre annoncer, hvis du klikker på knappen med de tre prikker ud for menuen (Opslag - Om - osv.) og så vælger Aktivitetslog eller bruger Søg?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7189
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: facebook

Indlægaf eaaj » søn okt 13, 2024 12:12

Jeg får følgende billede op når jeg åbner min pc (win 11) Hvis jeg vil åbne skriver den at der er en fejl. Hvis jeg vil oprette en konto skriver den at min mailadresse er i brug. Hvordan kommer jeg videre?
Vedhæftede filer
20241013_123901.jpg
eaaj
 
Indlæg: 294
Tilmeldt: søn jun 16, 2013 7:36

Re: facebook

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn okt 13, 2024 12:54

Allerførst: Er du sikker på, at det er noget, Google åbner? Jeg kan ikke se ud fra dit billede, om det er noget, der åbnes på en hjemmeside eller af et andet program i Windows.

Jeg ved, at Google har noget automatisk backup på en Android-mobil, men jeg kan ikke umiddelbart finde omtale af en lignende funktion i Windows. Det kan måske betale sig at være ekstra forsigtig med ikke at oplyse brugernavn og kode.

Hvad sker der, hvis du klikker på Vilkår og beskyttelse ... og på Opret en konto? Hvis du får åbnet hjemmesider, så prøv lige at kopiere adressen til de to sider herind. Lad være med at udfylde noget på siderne.

Hvis det vitterligt er Google, der tilbyder backup, og du gerne vil benytte muligheden, så kan der være endnu en ting at være opmærksom på. Engang for mange år siden tilbød Google backup af billeder i forbindelse med deres program Picasa. Det benyttede jeg mig af i sin tid, hvilket jeg senere inderligt fortrød. Problemet var, at de ikke gemte de originale billeder men i stedet gemte kopier med ændret opløsning og kvalitet. Jeg mistede en pæn stak originale billeder, fordi jeg troede, jeg havde backup af dem. Så hvis du vil benytte muligheden, så tjek, om de stadig laver sådan et nummer.

Hvis det er legitimt, og du vil benytte muligheden, så burde du kunne logge ind med din mailadresse og din kode - ligesom hvis du lokker ind på andre Google-tjenester. Men vent lige til vi har fået tjekket ovenstående, så vi er sikre på, at det er et legitimt tilbud.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7189
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: facebook

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn okt 13, 2024 13:22

Efter at have tjekket lidt mere kan jeg se, at Google har en fototjeneste, som man kan få adgang til via browseren, hvis man er logget ind på sin Google-konto. Den kan findes via Google Apps-knappen (den med 9 prikker). Et direkte link: https://photos.google.com - du kan evt. logge ind via den side, hvis du ikke allerede er logget ind.

Tjenesten tilbyder op til 16 GB gratis plads (inklusive hvad du bruger til mails m.m.). Vil du have mere plads, koster det penge. Som standard laver Google stadig det grumme nummer med at reducere billedernes kvalitet - det er simpelthen falsk varebetegnelse at kalde sådan noget for sikkerhedskopiering! Det er dog lidt nemmere at få gemt i den originale kvalitet, end det var i gamle dage, hvis ellers man er opmærksom på problemet. Du skal ind i indstillingerne (via tandhjulet øverst til højre) og så vælge Original kvalitet.

Bemærk, ovenstående betyder ikke, at boksen på din skærmbillede er legitim. Det kan være Google, eller det kan være nogle, som vil afluske din adgangskode til din Google-konto, så pas stadig på. Vil du benytte dig af deres foto-tjeneste, så log ind på deres hjemmeside via ovenstående link i stedet for via boksen på dit skærmbillede. Jeg er stadig nysgerrig på, hvad der har åbnet boksen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7189
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron