NVU og billeder

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

NVU og billeder

Indlægaf gæst: anna » ons sep 13, 2006 12:03

Jeg har et problem med NVU som jeg ikke kan se omtalt andetsteds på siden... Når jeg har mere end 4 billeder på en side (størrelsen er ligemeget) så får jeg denne besked: "421 I can't accept more than 4 connections as the same user". Så når jeg f.eks. skal hente en side med 8 billeder via sitemanageren så kommer denne besked, og siden bli'r åbnet med kun 4 billeder hentet. Hvis jeg så lukker siden igen, og så åbner den igen, så kommer næste 4 billeder med. Så hvis jeg har en side med 12 billeder skal jeg åbne og lukke den 3 gange for at få det hele med, irriterende...... Er der nogen der har erfaringer med dette? Skal vel tillægge at jeg bruger en e-mac. Ellers er jeg superglad for NVU, selv en nybegynder-tumpe som jeg kan finde ud af det!

MVH Anna
www.korvis.dk
gæst: anna
 

Re: NVU og billeder

Indlægaf Gæst » ons sep 13, 2006 12:18

Det lyder som et problem med webserveren, det er i hvert fald næppe Nvu, der er skyld i problemet.

En lille test kan hjælpe med at afsløre kilden til problemet. Prøv at åbne denne side i Nvu:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... tools.html
(Filer => Åbn websted => indsæt adressen og klik på Opret)

Får du samme fejl på den side?

Hvis den hentes uden problemer, så er jeg temmelig sikker på, at det er din webserver, der har problemer med flere samtidige forbindelser. Hvis du får problemer med at hente ovenstående side, må problemet skyldes noget i din Mac.
Gæst
 

NVU og billeder - igen

Indlægaf gæst - anna » ons sep 13, 2006 23:51

Kan åbne den side uden problemer, så må gå videre med sagen andetsteds. Tak for hjælpen!

MVH Anna
gæst - anna
 


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 60 gæster