Opdatering af stationer på Screamer Radio

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Opdatering af stationer på Screamer Radio

Indlægaf wlie » lør sep 23, 2006 2:27

Når jeg starter SR kommer der med ubestemmelige tidsintervaller et lille vindue der siger:"Stationerne kunne ikke opdateres, prøv igen senere".
Jeg har lavet et lille program, der kan starte optagelse af mit ønskeprogram på et udvalgt tidspunkt. Det virker udmærket, men det irriterende vindue forstyrrer mit program. Findes der en eller anden måde jeg kan forhindre den omtalte opdatering?
wlie
 

Re: Opdatering af stationer på Screamer Radio

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør sep 23, 2006 8:23

wlie skrev:Findes der en eller anden måde jeg kan forhindre den omtalte opdatering?


Det er ikke muligt at undgå opdateringen, den er indbygget i programmet. Men det er muligt at slå vinduet fra:

Klik på menupunktet Indstillinger => Indstillinger => sæt flueben ud for Disable Popups.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Opdatering af stationer på Screamer Radio

Indlægaf wlie » ons sep 27, 2006 1:47

Kim Ludvigsen skrev:
wlie skrev:Findes der en eller anden måde jeg kan forhindre den omtalte opdatering?


Det er ikke muligt at undgå opdateringen, den er indbygget i programmet. Men det er muligt at slå vinduet fra:

Klik på menupunktet Indstillinger => Indstillinger => sæt flueben ud for Disable Popups.


Simpelt men effektiv. Tak for hjælpen - alt fungerer nu.
wlie
wlie
 


Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron