Win 7 opdateringer

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Win 7 opdateringer

Indlægaf Kurt L . » ons okt 14, 2015 18:45

Jeg fik lov til at bruge en Bærbar , med win 7 . Der var 86 opdateringer fra Ms. der ventede .
Hvordan gøres dette nemmest . ? .
Nemmest for mig .
Korteste tid .
Kurt L .

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322)
Kurt L .

Geografisk sted: 4030 Tune

Re: Win 7 opdateringer

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons okt 21, 2015 10:45

Hej Kurt

Undskyld det meget sene svar. Jeg håber, du allerede har fået opdateret, men ellers er der ikke andet at gøre end at lade Windows selv håndtere opdateringen. Og det er desværre noget, som Windows traditionelt har været meget ringe til. Dels fordi der ofte skal hentes, installeres og genstartes, hvorefter der så kommer endnu flere opdateringer, der skal hentes, installeres osv. Og dels fordi serveren, der hentes fra, kan være meget, meget langsom.

Jeg håber, Windows 10 er blevet bedre på det punkt. De må da for pokker efterhånden have set nærmere på, hvordan det gøres på andre styresystemer, hvor det er meget mere smertefrit.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Kurt B.L . » ons okt 21, 2015 11:33

Hejsa . Tak for dit sene svar . Jeg har afleveret PC. , uden alle opdateringer .
Håber han får det ordnet inden jeg skal låne igen .

( Kan stadig ikke logge ind uden fejl , som omtalt i mail ) .
( Mit brugernavn er allerede i brug ! ) .
Kurt L .
Kurt B.L .

Indlægaf Gæst » ons okt 21, 2015 15:19

Har været logget ind , ved hjælp af mail fra dig . Ændret mit password .
Logget ud . Kurt L .

Kurt B.L . skrev:Hejsa . > snip >
( Kan stadig ikke logge ind uden fejl , som omtalt i mail ) .
( Mit brugernavn er allerede i brug ! ) .
Kurt L .
Nu kan jeg ikke komme ind , igen .
3 forsøg . Kurt L .
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 22, 2015 13:41

Hvilken fejlmeddelelse får du, når du forsøger at logge ind? Hvis den fortæller, at der er fejl i brugernavn eller adgangskode, så er det fordi, der er fejl i en af dem. Husk, at der er forskel på store og små bogstaver.

Du kan evt. få nulstillet adgangskoden. Det gøres via et link på login-siden. Det vil udløse en mail til dig fra systemet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt