musik video dvd i windows 10

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

musik video dvd i windows 10

Indlægaf shogun » fre dec 04, 2015 15:08

Jeg skal til at skifte fra Windows 7 pro til Windows 10 pro .Nu bruger jeg Windows media player , jeg har læst at den ikke virker i Windows 10 men jeg har da talt med en som har skiftet til Windows 10 og her var Windows media playeren fulgt med ?? Hvis nu ikke den virker alligevel har jeg tænkt mig at bruge Media Player Classic som er en Beta version ???? eller måske VCL mediaplaer .Er det en fordel at installere programmerne inden at jeg opgraderer ???

Så står der noget om at efter installationen af Windows 10 kan jeg vælge om jeg vil oprette forbindelse til WIFI.Er det en fordel for mig , min pc er tilsluttet en router med kabel, og jeg bruger kun wifi når jeg flytter min stationære væk fra rummet,og vores bærbare virker vel lige godt da den er trådløs med routeren??

Med venlig hilsen

kaj

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; MDDSJS; rv:11.0) like Gecko
shogun

Re: musik video dvd i windows 10

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre dec 04, 2015 17:09

Vent med at installere en medie-afspiller til du har opgraderet. Så ved du også, om din Windows Media Player stadig virker.

Kabelforbindelse er langt at fortrække til en stationær computer, når det er muligt. Den er både hurtigere og mere stabil end en wi-fi-forbindelse. Wi-fi kan så være en fordel til bærbare, som man bruger forskellige steder i hjemmet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf shogun » fre dec 04, 2015 17:39

Tak for dit hurtige svar

Med venlig hilsen
Kaj
shogun

Indlægaf shogun » lør dec 05, 2015 19:16

Jeg opgraderet til Windows 10 og min Windows mediaplaer virker stadigvæk og Thunderbird kører bare godt som sædvanlig med mine gamle mails og addresserne

med venlig hilsen
Kaj
shogun

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør dec 05, 2015 22:32

Dejligt, så kan det jo ikke være bedre. Tak for tilbagemeldingen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt