Adobe flash player plugin

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Adobe flash player plugin

Indlægaf Munchped » tirs dec 15, 2015 13:29

Hej,

Jeg kører Windows 10, og alt skulle være opdateret.

Den seneste måned har jeg haft en prøvemåned af sikkerhedsprogrammet Heimdal, og de sidste par uger er den begyndt at komme med meddelelser om at der findes et dårligt program på computeren. Når man så går til programmets interface, står der at det drejer sig om Adobe Flash Plugin. Det hører med at Heimdal jævnlig fortæller mig at det har opdateret Adobe Flash Player.

Jeg har prøvet at afinstallere flash player ved hjælp af et afinstalleringsprogram fra Adobe. Det meddeler at flash player er afinstalleret, men Heimdal holder på sit.

Men har man overhovedet brug for flash i Windows 10?

Mvh

munchped

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/46.8.2490.80 Safari/537.36
Munchped

Re: Adobe flash player plugin

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons dec 16, 2015 0:28

Om du har brug for Flash har ikke så meget at gøre med styresystemet, men mere med de hjemmesider, du besøger. Det er typisk der, du kan have brug for Flash, fx hvis du spiller online spil. Men du kan jo prøve at undlade at installere Flash igen, du skal nok få besked på de forskellige hjemmesider, hvis de bruger Flash.

Du kan lave en undtagelse i Heimdal for Flash, så slipper du for advarslerne. Du bør for øvrigt også lave undtagelser for Firefox og Thunderbird, hvis du bruger dem. Ellers risikerer du at få dem installeret på engelsk.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt